لپ‌تاپ

گرانترین لپ تاپ‌های جهان

با 11 لپ تاپ گران قیمت آشنا شوید

کامپیوترها یکی از اعضای اصلی دنیای امروزی تکنولوژی محسوب می‌شوند و در قرن 21 دیگر کسی نمی‌تواند زندگی بدون کامپیوتر را تصور کند. در چند سال اخیر لپتاپ‌ها و اسمارت‌فون‌ها جای کامپیوترهای رومیزی کلاسیک و سنگین را گرفته‌اند و این روزها لپ تاپ دیگر یک وسیله لوکس به حساب نمی‌آید. لپتاپ‌ها و اسمارت‌فون‌ها برای انجام کارهای مهم و البته روزمره و ضروری مثل خرید، فروش، کسب و کار، بانکداری اینترنتی، رزرو بلیط هتل و ارتباط با دوستان و آشنایان استفاده می‌شوند.

امروزه تولیدکنندگان لپ تاپ سعی می‌کنند خودشان را با ترندهای جهانی و روزمره به‌روزرسانی کنند و بهترین طراحی‌ها، کمترین وزن و بیشترین کارایی را در محصولات جدیدشان به خریداران ارائه کنند. حال هرچه از تکنولوژی‌های بهتر و جدیدیتر در لپ تاپ‌ها استفاده شده باشد، قیمت لپ تاپ نیز افزایش پیدا می‌کند. در ادامه این گزارش قصد داریم 11 لپ تاپ گران قیمت جهان را به شما معرفی کنیم.

11- Ace Ferrari 1100– قیمت: 3 هزار دلار

لپتاپ گران قیمت

این لپ تاپ زیبا از وزن بسیار کم و بدنه‌ای از جنس فیبر کربن برخوردار است. این لایه روی بدنه در مقابل خراش کاملا مقاوم است و نمایشگر آن از رزولوشن 1280 در 800 پیکسل برخوردار بوده که برای علاقه مندان به گیمینگ بسیار مناسب است. ضمنا این لپ تاپ زیبا به دی‌وی‌دی رایتر، 4 گیگابایت رم، وب‌کم 1.3 مگاپیکسلی هم برخوردار است. این طراحی بسیار مدرن، زیبا و محبوب بوده و استفاده از چند رنگ در طراحی آن باعث افزایش جذابیت آن شده است.

10- Dell M6400– قیمت: 3 هزار دلار

لپتاپ گران قیمت

این لپ تاپ از لحاظ قدرت سخت افزاری در رده‌های بالا قرار دارد و همین مسئله باعث شده این لپ تاپ اکثرا توسط حرفه‌ای‌ها استفاده شود. این لپ تاپ به چیپست Q43 شرکت اینتل، 1 ترابایت حافظه داخلی و رابط کاربری e-SATA مجهز شده است. این دیوایس برای انجام وظایف سنگین مختلف از جمله ویرایش ویدیوها و وظایف مرتبط با انیمیشن سازی، طراحی، مهندسی، گرافیک و تحلیل داده‌ها بسیار مناسب به نظر می‌رسد. این دستگاه یک لپ تاپ پیشرفته با مشخصات فنی بالا است که برای افراد حرفه‌ای فعال در زمینه‌های مرتبط با خلاقیت ساخته شده است. ضمنا به لطف استفاده از سیستم صوتی داخلی Dolby، گیمرها می‌توانند بازی‌هایشان را با هیجان بیشتری روی این دستگاه اجرا کنند.

9- Alienware 18– قیمت: 3600 دلار

لپتاپ گران قیمت

اگر شما هم یکی از طرفداران سرسخت گیمینگ هستید، لپ تاپ Alienware 18 انتخاب عالی برای شما به حساب می‌آید. این دیوایس قدرتمند به 2 گرافیک مجهز است و در مقایسه با دیگر نوت بوک‌ها این لپ تاپ از سیستم خنک سازی بهتری برخوردار است. لپ تاپ Alienware 18 به حافظه داخلی 1 ترابایتی مجهز است و همچنین یک ماوس لیزری هم روی این دستگاه وجود دارد. در کل این سیستم از مشخصات فنی قابل قبولی برخوردار است.

8- Lenovo ThinkPad W700DS– قیمت: 4500 دلار

لپتاپ گران قیمت

این لپ تاپ از لحاظ محبوبیت در دنیا شهرت دارد. این دیوایس یکی از بهترین و خواستنی‌ترین لپتاپ‌های موجود در دنیا است که به پردازنده 4 هسته‌ای داخلی نیز مجهز است. این لپ تاپ همچنین به 4 گیگابایت رم مجهز بوده که عملکرد خوبی و سریعی را به کاربر ارائه می‌دهد. این لپ تاپ با قیمت 4500 دلار یکی از لپتاپ‌های محبوب در بین افرادی است که عاشق سرعت و قدرت بالا هستند.

7- Alienware area 51 m15x- قیمت: 5000 دلار

لپتاپ گران قیمت

این لپ تاپ با بهره‌مندی از پردازنده‌های اینتل Core-2، یکی از تخصصی‌ترین و قدرتمندترین لپتاپ‌های دنیا به حساب می‌آید. این دستگاه با بهره‌مندی از رم بالا قادر است تجربه گیمینگ بی‌نظیری را برای افراد فراهم کند. این دستگاه به دو گرافیک مجهز بوده و همچنین از پردازنده قدرتمند Core i7 شرکت اینتل بهره می‌برد که برای گیمینگ در سطح حرفه‌ای بسیار مناسب است. اسپیکرهای این لپ تاپ هم که توسط مهندسین و متخصصین شرکت Klipsch طراحی شده‌اند، صدا را با کیفیت و قدرت بسیار بالایی برای کاربر پخش می‌کند.

6- Rock Xtreme SL8– قیمت: 5500 دلار

لپتاپ گران قیمت

این لپ تاپ را از لحاظ ویژگی‌ها و قطعات داخلی می‌توان یکی از برترین لپتاپ‌های دنیا دانست. این دیوایس به پردازنده 4 هسته‌ای و به همان اندازه رم قدرتمند مجهز بوده که سرعت و قدرت را در آرامش کامل به شما ارائه می‌کند. به لطف سرعت بسیار بالای این دستگاه انجام عملیات‌های مولتی تسکینگ در کمترین زمان ممکن شده است.

5- Stealth MacBook Pro– قیمت: 6 هزار دلار

لپتاپ گران قیمت

وقتی بحث از طراحی بی نقض و زیبا می‌شود، اپل مطمئا حرف اول را می‌زند. این مک‌بوک پرو شرکت اپل از زیباترین و چشمگیرترین طراحی ممکن برخوردار بوده و همچنین از تکنولوژی جدید «سافت تاچ» اپل هم بهره می‌برد. این لپ تاپ 15 اینچی به 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگ SSD مجهز شده است.

4- Voodoo Envy H171– قیمت: 8500 دلار

لپتاپ گران قیمت

این شرکت لپ تاپ جدید خود را با 24 ظاهر مختلف عرضه کرده و هر شخص می‌تواند این لپ تاپ را با ظاهر مورد علاقه خودش سفارش دهد. وب کم 1.3 مگاپیکسلی، 2 حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم، 2 کارت گرافیک شرکت NVIDIA و دیگر ویژگی‌های خارق‌العاده از مشخصات این دستگاه به حساب می‌آیند. این لپ تاپ مطمئنا برای افرادی که خیلی به ظاهر لپ تاپ اهمیت می‌دهند بسیار مناسب است. این لپ تاپ 17 اینچی توسط طراحان و مهندسین شرکت HP ساخته شده است.

3- Ego for Bentley– قیمت: 20 هزار دلار

لپتاپ گران قیمت

خرید چنین لپ تاپی برای افراد عادی با درآمد متوسط تقریبا غیرممکن است و برای خرید این دستگاه یقینا شما باید سرمایه‌دار یا فرزند یک شخص بسیار ثروتمند باشید. این لپ تاپ از لحاظ ظاهر و طراحی یکی از لوکس‌ترین لپتاپ‌های دنیا به حساب می‌آید و شرکت سازنده آن تنها شرکتی بوده که جرات تولید لپ تاپ با قیافه‌ای متفاوت را داشته است. این لپ تاپ همانطور که از نامش پیداست تنها به تعداد محدود تولید شده است. از ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به ظاهر بی‌نظیر، نمایشگر خارق‌العاده، قدرت سخت‌افزاری بالا، ظرفیت هارد بالا و سرعت مولتی تسکینگ اشاره کرد. ضمنا 12 کلید جداگانه نیز روی این لپ تاپ وجود دارند که دسترسی به برخی از ویژگی‌های لپ تاپ به‌طور مستقیم را هم فراهم می‌کند.

2Tulip E-Go Diamond Notebook– قیمت: 355 هزار دلار

بر روی بدنه این دستگاه الکترونیکی لوکس از الماس واقعی و طلای سفید استفاده شده و همین مسئله دلیل قیمت بالای آن است. این لپ تاپ در اصل دومین لپ تاپ گران قیمت دنیا محسوب می‌شود که به وب کم، دی‌وی‌دی درایور، 2 گیگابایت رم، بلوتوث 2.0 و حافظه داخلی 160 گیگابایتی مجهز است. این لپ تاپ با اینکه از مشخصات فنی بسیار بالایی برخوردار نیست اما بیشتر برای افرادی طراحی و ساخته شده که به تجملات اهمیت زیادی می‌دهند و خیلی به کارهای حرفه‌ا‌ی علاقه‌ای ندارند.

1- Luvaglio قیمت: 1 میلیون دلار

لپ تاپ 1 میلویون دلار

این لپ تاپ با قیمت باورنکردنی 1 میلیون دلار عرضه می‌شود و در اصل گران‌قیمت‌ترین لپ تاپ دنیا به حساب می‌آید. شخص خریدار می‌تواند ویژگی‌های این دیوایس را طبق سلیقه‌اش انتخاب کند و مشخصات فنی مورد نظرش را روی این دستگاه سوار کند. دکمه‌ی طراحی شده با الماس که روی این لپ تاپ وجود دارد نقش دکمه پاور را ایفا می‌کند که البته دلیل اصلی بالا بودن قیمت لپ تاپ نیز همین دکمه است. ضمنا این لپ تاپ به حسگر تشخیص اثرانگشت هم مجهز است.

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

  1. بازتاب: 3fictitious
  2. کدوم اسکلی اینو نوشته آخه من لپتاپم 1800 هزار دلاره
    صد برابر اینا خفن تره چطوری اینا انقدر گرونه فک کنم نویستنده ی عدد همینطوری زده

  3. من حدود 5تا از بهترین لب تاب های اپل را دارم اما خدایی به مایی که اپل شناسیم خیلی بر می خوره که مارو ببخشید ها ولی خر فرض میکنن

  4. لپ تاپ شماره ۵ غلطه
    یعنی حتی یه شامپانزر هم میتونه تشخیص بده لپ تاپ اپل نیس

  5. میگما اون شماره پنج که مک اپل نیست
    لپ تاپ گیمینگ ریزر ه
    آرم سبز رنگ خود ریزر وسط وال پیپر خود لپ تاپ تابلوئه .
    تو گوگل هم سرچ کنید میاره تازه قیمتش هم پایین تره.
    اصلا قیمت بالاتر باشه ولی انصافا اپل نیست ریزره
    من اصلا عادت ندارم نظر بذارم تو سایت ها ولی اینو دیدم به شعورم بر خورد، یعنی ما اپل و ریزر رو نتونیم تشخیص بدیم؟

    اصلاح بشه لطفا
    تشکر مطالبتون جالب بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا