ارز دیجیتال

5 ویژگی مهم صرافی کوینکس

محتوای این مطلب توسط تیم تحریریه آی‌تی‌ایران تهیه نشده است و مسئولیت بررسی صحت و سقم گفته ها با مخاطب است

صرافی کوینکس یکی از بهترین و امن ترین پلتفرم ها برای تبادل ارز دیجیتال در جهان به شمار می رود. این صرافی از ارزهای دیجیتال پایه همچون رمز ارزهای اتریوم، بیت کوین، بیت کوین کش، تتر و … پشتیبانی می کند. از این رو انتخابی عالی برای افرادی است که تمایل دارند وارد بازار سرمایه گذاری ارز دیجیتال شوند.

البته در کنار این صرافی، صرافی هات بیت نیز وجود دارد که همچون کوینکس خدمات ویژه ای را در اختیار سرمایه گذاران خود قرار می دهد. کوینکس ویژگی های مهمی دارد که منجر شده است تا نسبت به دیگر صرافی ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد. از جمله این ویژگی ها باید به موارد زیر اشاره کنیم.

  1. داشتن رابط کاربری آسان

کوینکس به عنوان یک صرافی شناخته شده، از یک فضای پلتفرم ساده ای برخوردار است. خریداران و فروشندگان ارزهای دیجیتال می توانند به راحتی در این فضا فعالیت نمایند. در اصل داشتن یک رابط کاربری آسان، منجر شده است تا بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح دهند از این صرافی برای انجام تبادلات خود استفاده کنند.

  1. میزان کارمزد معاملات پایین

همانطور که می دانیم، تمام صرافی ها برای انجام تبادلات رمز ارزها، از سرمایه گذاران کارمزد دریافت می کنند. در این میان کوینکس 0.1 درصد کارمزد برای تراکنش های خود در نظر گرفته است. در حالی که برخی از افراد که اقدام به ثبت نام MXC نموده اند، باید کارمزدی معادل 0.20 درصد برای هر تراکنش بپردازند. پس پایین بودن میزان کارمزد معاملات این صرافی، دلیل دیگری است که منجر شده است تا افراد زیادی تمایل به استفاده از آن داشته باشند.

  1. تنوع در روش های پرداخت

 یکی از مهمترین ویژگی ها و مزایایی که کوینکس دارد، پشتیبانی از روش های پرداخت مختلف است. سرمایه گذاران در این صرافی می توانند از طریق ویزاکارت و مستر کارت اقدام به پرداخت  و انجام تراکنش های مالی خود نمایند.

  1. امنیت بالا 

از دیگر ویژگی های صرافی کوینکس باید به امنیت بالای آن اشاره کنیم. بستر امنی که برای این صرافی در نظر گرفته شده است، از پروتکل های مختلف سیستم امنیتی برخوردار است. از این رو کاربران بسیاری تمایل به استفاده از این صرافی برای انجام مبادلات خود دارند.

  1. قابلیت واریز و برداشت وجه بدون احراز هویت 

در انتها باید به این ویژگی کوینکس اشاره کنیم، که واریز و برداشت از این صرافی نیازی به احراز هویت ندارد. می توان از طریق این صرافی تا سقف 10 هزار دلار در روز بدون نیاز به احراز هویت برداشت انجام داد. اما در صورت احراز هویت، می توان روزانه به میزان یک میلیون دلار از صرافی برداشت نمود.

صرافی ارز دیجیتال کوینکس

مهمترین مزایای صرافی کوینکس چیست؟

کوینکس همچون دیگر صرافی های موجود در بازار، همچون صرافی هات بیت، صرافی MXC و … دارای برخی مزایای خاص است. از جمله:

  • امنیت بالای کوینکس برای انجام تراکنش های مالی
  • پشتیبانی از نرم افزارهای پلتفرم کامپیوتر و موبایل
  • قابلیت استفاده شرکت ها و افراد برای معرفی کوین ها و توکن های خود از طریق این صرافی
  • پشتیبانی از حجم بالای معاملات و جفت ارزهای متنوع بیش از 1200 جفت ارز
  • قابلیت وام گیری از صرافی برای انجام معاملات رمز ارزها و خرید و فروش ارز دیجیتال
  • استفاده از ارز CET در کوینکس برای پرداخت کارمزد تراکنش ها
  • و … .

نوشته های مشابه

‫807 دیدگاه ها

  1. 최신 프라그마틱 게임은 iGaming 분야에서 혁신적이고 표준화된 콘텐츠를 제공하는 선도적인 업체입니다.
    PG 소프트

    프라그마틱 관련 글 읽는 것이 정말 즐거웠어요! 또한, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 정보를 공유하고 있어요. 함께 이야기 나누면서 더 많은 지식을 쌓아가요!

    https://www.ashspurr.com
    https://www.12378df.cn/
    https://www.12315ama.cn/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا