گوناگون

با رگال خاص جلوه ای نوین به فروشگاه خود ببخشید

احتمالا به این فکر میکنید که چگونه بر جلوه فروشگاه خود بیافزایید تا مشتریان بیشتری را به سمت و سوی فروشگاه کشانده و تجربه خریدی بی نظیر را برای آنان رقم بزنید. این امر میتواند به ایجاد یک ارتباط بین شما و مشتری منجر شود که به خوبی پایه ریزی شده است. اما این جلوه بدون وجود رگال محقق نمیشود. امروزه رگال های گوناگونی در بازار وجود دارند. اما شما باید رگالی را انتخاب کنید که مطابق مد روز عرضه شده باشد و تجربه ای مدرن برای مخاطب خود رقم بزند.

رگال لباس چیست؟

رگال لباس ابزاری ساده و اما دارای نقشی حیاتی در اتاق شما و فروشگاه های فروش لباس است. رگال لباس از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراا که در عین سادگی، اقداماتی گسترده انجام میدهد. شما میتوانید به کمک رگال لباس اقدام به نظم دهی اتاق خود، و یا لبااس های موجود در فروشگاه کنید. البته که این تنها کاربرد رگال لباس نیست و از دیگر کاربرد های رگال لباس میتوانید به دسترسی آسان در عین نظم دهی اشاره نماییم. همچنان میتوان گفت که یک رگال لباس بهتر از هر چیز دیگری میتواند لباس ها را در خود بگنجاند و به گونه ای بهترین روش نگهداری لباس به شمار می آید. فکر کنید روز مهمی را در پیش دارید و باید لباس های خود را تمیز و بدون مشکل دریافت کنید. بدون وجود یک رگال لباس مناسب این امر محقق نخواهد شد. رگال ها لباس شماا را در بهترین وضعیت ممکن نگاه میدارند و میتوانید اطمینان حاصل کنید که لباس ها ررا در بهترین وضع ممکن از رگال خود دریافت خواهید نمود. از طرفی رگال هاا به زیبایی اتاق شما و یا فروشگاه کمک ویژه ای میکنند و میتوانند بر جلوه محل تا حد قابل توجهی بیافزایند. 

رگال لباس را بهتر بشناسیم

از انجایی که قرار دادن رگال لباس در یک جایگاه مناسب یکی از دغدغه های اصلی پس از خرید رگال لباس می باشد. طراحان در حوزه تجهیزات فروشگاهی و خانگی انواع مختلفی از رگال لباس را تولید کرده اند که در جایگاه های مختلفی بتوانید از آن استفاده کنید. بیشتر افراد مایلند لباس هایشان به گونه ای قرار بگیرد چروک نشده و اسیبی به بافت لباس وارد نشود. به همین جهت لازم است در ابتدا نوع رگال لباس را تعیین کنید.

رگال لباس دیواری: این نوع رگال لباس مانند پلکانی است که به دیوار متصل می شود، از یک طرف با پیچ به دیوار متصل می شود و از سوی دیگر می توان به عنوان جای رخت آویز از آن استفاده کرد. رگال لباس های دیواری انواع مختلفی دارند که برای خرید رگال لباس دیواری می توانید به فروشگاه رگال خاص مراجعه کنید.

رگال لباس پایه دار: این رگال ها نیازی به نصب بر روی دیوار ندارند و استفاده از آن ها در تمامی مکان ها امکان پذیر است. از این نوع رگال برای مصارف خانگی و فروشگاهی استفاده می شود. این رگال ها در مدل های مختلف رگال یک طبقه، رگال دو طبقه، رگال تک لاین، دو لاین و … می باشد.

رگال قوطی: این مدل رگال که شبیه به یک قفسه مستطیلی شکل می باشد، هم کاربرد رگال دیواری را دارند و هم متحرک می باشند. این رگال در رنگ های مختلف طلایی، استیل، سفید، مشکی و … تولید می شود. ازاین رگال برای آویز انواع لباس و مدل های مختلف رگال و یا حتی برای طبقه بندی فروشگاهی یا خانگی میتوان استفاده کرد.

بدیهی است که هر یک از انواع رگال لباس به تنهایی دارای طراحی پرکاربرد و عالی هستند، اما استفاده از هر مدل رگال لباس مستلزم داشتن تعدادی چوب لباسی است. چوب لباسی ابزاری برای آویزان کردن البسه بر روی رگال‌های مختلف است، با آویزان کردن لباس بر روی چوب لباسی، لباس‌ها در بهترین حالت و بیدون هیچگونه صدمه و آسیب بر روی رگال قرار می‌گیرند.

البته ابزارهای دیگری مثل دستک و شاخک رگال نیز توسط طراحان تولید می‌شود که به کمک آن می‌توان وسایل بسیاری را بر روی رگال آویزان کرد، به عبارت دیگر دستک‌ها به عنوان پایه نصب رگال بر روی دیوار نصب می‌شوند و شاخک‌ها برای نگهداری البسه، کیف، روسری و… به کار برده می‌شوند. بنابراین خرید دستک و شاخک رگال نیز در هنگام خرید رگال لباس ضرورت خواهد داشت.

نکات مهم خرید رگال لباس

شاید مهم ترین بخش این باشد. انتخاب نوع رگال از مهم ترین بخش های خرید رگال لباس است چرا که شما باید با توجه به محلی که قصد دارید رگال را قرار دهید تصمیم بگیرید که چه نوع رگالی مناسب شماست. تحمل وزن رگال نیز به شدت حائز اهمیت است که رابطه مستقیمی با جنس آن دارد. اگر قصد دارید هرچقدر که میخواهید لباس بر روی رگال خود بیاندازید و دوام آن برایتان مهم است حتما سراغ نمونه های فلزی رگال بروید. قیمت رگال نیز بین نمونه های فلزی و چوبی متفاوت است که در صورت انتخاب رگال های چوبی، با قیمت بالاتری مواجه خواهید شد. اندازه رگال نیز تا حد قابل توجهی دارای اهمیت است. اگر برای منزلتان رگال تهیه میکنید کافیست ابتدا محل نصب و سپس کمد لباس های خود را مورد بررسی قرار دهید تا دریابید که کمد باید در محل تحت اختیار شما جا شود و در عین حال بتواند کل لباس های شما را در خود جا دهد. سختی نصب رگال نیز درگزینه بعد قرار میگیرد که به طبع هر مقدار راحت تر و ساده تر نصب شود، رگال کاربردی تری به شمار می آید. اینکه رگال مورد نظرتان از چه رنگ و طرحی برخوردار باشد، موضوعی است که باز انتخاب ان منوط به نظر نهایی خود شما می شود. با این حال اما یادتان باشد اغلب رگال های امروزی به حدی جذاب و زیبا تولید می شوند که شما می توانید از آن ها حتی به عنوان یک محصول دکوری در اتاق خواب و یا محل کار خود استفاده کنید. پس خیلی نسبت به تعیین رنگ و طرح رگال نیز بی تفاوت نباشید! با توجه به حجم لباس ها خود به سراغ خرید رگالی بروید که از ظرفیتی بالا و یا پایین برای آویزان کردن البسه مردانه و یا زنانه برخوردار است. همچنین اگر فکر می کنید که نیاز به داشتن طبقه یا کشو نیز بر روی رگال لباستان جهت قرار دادن دیگر اکسسوری های مورد نیازتان است، حتما به سراغ محصولاتی با طبقات مختلف برای نگهداری و دسترسی هرچه آسانتر به آن ها برای خود باشید. قیمت رگال لباس با توجه به زحمتی که برای منظم کردن و نگهداری مناسب از لباس هایمان انجام می دهد، واقعا زیاد نیست اما با این حال توصیه می کنیم در خرید آن ها عجولانه رفتار نکنید؛ خصوصا اگر قرار است برای فروشگاه خود چند رگال لباس را خریداری نمایید حتما به به ویژگی ها و نایتان قیمت آخر کالای مورد نظرتان توجه کافی را داشته باشید.

رگال لباس را از کجا تهیه نماییم؟

خرید رگال لباس را به دو صورت اینترنتی و حضوری میتوانید انجام دهید. خرید اینترنتی که امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده برتری و امکانات بهتری به نسبت خرید سنتی دارد چرا که هم در هزینه و هم در زمان شما صرفه جویی میکند. اما برخی از کیفیت اجناسی که به صورت آنلاین خریداری میکنند اطمینان ندارند. اما راه حل چیست؟ رگال خاص با استفاده از بهترین متریال ها این اطمینان را به شما خواهد داد که پس از تحویل رگال خود لبخند رضایت بر روی لب هایتان خواهد نشست. گروه رگال خاص، با انگیزه ی بالا در راستای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده و در سال 1394 به منظور تأمین نیاز مشتریان و به خصوص مجریان دکوراسیون داخلی به طور اختصاصی اقدام به طراحی، تولید و اجرای انواع رگال های خاص و سفارسی نموده است.

تنوع کم، طراحی قدیمی و صنعت سنتی تولید رگال در ایران که بعضاً نیاز بازار مدرن امروزی را برآورده نمی کرد، ما را بر آن داشت تا تولید کانسپتهای مدرن و مطابق استانداردهای روز دنیا را آغاز و گامی ارزشمند در جهت ارائه ی محصول با کیفیت و در خور بازار برداریم.اکنون با تولید و طراحی بیش از یکصد مدل از انواع رگال فروشگاهی، کمد لباس، لوازم منزل و غیره … سعی بر آن داریم تا رضایت شما را هر چه بیشتر جلب نموده و با صادرات محصولات به کشورهای عمان، عراق و … کمکی درجهت احیای هر چه بهتر تولید ملی با کیفیت کرده باشیم.

نتیجه گیری

همانطور که پیشتر مرور نمودیم، رگال بخش مهمی از فروشگاه و یا اتاق شما را شامل شده و در حفظ و سازماندهی لباس های شما میکوشد. از دغدغه های راه اندازی یک فروشگاه موفق لباس، خرید عمده رگال لباس است که زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. اما رگال خاص با ارائه خدماتی بی سابقه اقدام به طراحی رگال های داخل مغازه شما میکند و از فضا استفاده ای بهینه خواهد کرد. همچنین در خرید عمده رگال لباس، کیفیت رگال ها نیز اهمیت زیادی دارد چرا که قرار است وزن لباسها را تحمل کنند که همیشه هم ثابت نیست و دائما در حال تغییر است. پس یک برند عالی میتواند خاطری آسوده را در خرید عمده رگال لباس برایتان به ارمغان بیاورد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا