تکنولوژی

ساخت پاوربانکی که می‌توان پنج هزار گوشی را شارژ کند

این پاوربانک می‌تواند انواع دستگاه‌ها مثل گوشی، ماشین لباسشویی و تلویزیون را نیز روشن کند.

هندی ژنگ (Handy Geng) از کاربران شناخته‌شده یوتیوب، اخیرا موفق به طراحی و ساخت پاوربانکی منحصر به‌فرد با ظرفیت ۲۷ میلیون میلی‌آمپر شده است.

این پاوربانک که عنوان بزرگ‌ترین پاوربانک جهان را یدک می‌شد، می‌تواند علاوه بر تامین شارژ هزاران گوشی هوشمند، انواع دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی اعم از گوشی، ماشین لباسشویی و… را نیز شارژ کند.

هندی ژنگ از قابی با ابعاد ۱۸۰ در ۱۱۸ سانتیمتر برای ساخت این پاوربانک استفاده کرد و اگرچه این ابعاد بزرگ، حمل آن را سخت می‌کند اما در زیر بدنه این پاوربانک. از چرخ‌هایی استفاده شده که تا حدی در جابجایی‌ها به کمک کاربر خواهد آمد.

به نظر می‌رسد که بخش زیادی از انرژی این پاوربانک. از طریق پک‌های باتری که این روزها در محصولات الکتریکی به کار می‌رود، تامین می‌شود. به گفته ژنگ، این پاوربانک ۲۷ میلیون میلی‌آمپری می‌تواند تا ۵۰۰۰ هزار گوشی هوشمند مجهز به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری را به طور کامل شارژ کند.

همچنین روی بدنه این پاوربانک، ۶۰ سوکت برای شارژ همزمان دستگاه‌ها تعبیه شده است. همانطور که اشاره شد از این محصول می‌توان برای شارژ دستگاه‌ها و تجهیزات الکتریکی مختلفی همانند اسکوترهای برقی نیز بهره برد.

در ویدیویی که توسط ژنگ منتشر شده، وی در حالی که کنار رودخانه مشغول ماهیگیری است، در تماشای تماشای تلویزیون در این فضا لذت می‌برد و ماشین لباسشویی نیز روشن است. حتی می‌تواند بعد از صید ماهی، آن را در داخل یک قابلمه برقی بپزد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا