تکنولوژیگجت

هدست شرکت بلو تایگر با نور خورشید شارژ می‌‌شود

شرکت بلو تایگر (Blue Tiger) به تازگی از یک هدست جدید رونمایی کرد که با نور خورشید شارژ می‌شود و نیازی به استفاده از شارژرهای سنتی ندارد.

این هدست که تحت عنوان Solare شناخته می‌شود، در جریان رویداد CES ۲۰۲۲ معرفی شد و اگرچه هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده اما قرار است در فصل بهار وارد بازار شود. مهندسان بلو تایگر، این هدست را به سلول‌های خورشیدی پاورفویل (Powerfoyle) مجهز کرده‌اند تا به طور مداوم و در محیط‌های داخل و خارج از ساختمان شارژ شود.

این شرکت هدف از تولید این هدست را تولید محصولی برای استفاده مداوم در حین رانندگی عنوان کرده است. گفته می‌شود که علاوه بر بلو تایگر، شرکت‌های دیگری همچون آدیداس و اوربانیستا نیز هدفون‌هایی با قابلیت شارژ خورشیدی را تولید کرده‌‎اند که از فناوری پاورفویل بهره می‌برند.

همچنین شرکت POC نیز که در زمینه تولید قطعات و لوازم مرتبط با ورزش دوچرخه‌سواری فعالیت دارد، اخیرا لامپ‌هایی مجهز به این فناوری را تولید و در کلاه‌های ایمنی دوچرخه تعبیه کرده است.

به گفته بلو تایگر، هدست Solare از فناوری حذف نویز ۹۷ درصدی بهره می‌برد و در محیط‌هایی با دماهای بین منفی ۴۰ تا ۱۲۲ درجه فارنهایت می‌تواند کار کند. از دیگر مشخصات این هدست می‌توان به برخورداری از بلوتوث ۵.۱ اشاره کرد که تا فاصله ۹۱ متری را پوشش می‌دهد.

این هدست همچنین با دستیارهای صوتی سیری و گوگل اسیستنت نیز سازگاری است. طبق ادعای بلو تایگر، هدست Soalre از استاندارد MIL-STD-810 برخوردار است که از مقاومت و سرسختی آن در شرایط و موقعیت‌های مختلف حکایت دارد.

هدست بلو تایگر Solare با نور خورشید شارژ می‌‌شود

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا