مایکروسافت

ایموجی های سه بعدی به ویندوز ۱۱ می‌آیند

به نظر می‌رسد که مایکروسافت این روزها در حال کار روی طراحی و ساخت ایموجی های سه بعدی برای ویندوز ۱۱ است.

اگرچه این شرکت در سال گذشته میلادی، تیزرهایی را از ایموجی های سه بعدی خود برای پلتفرم ویندوز منتشر کرد اما تاکنون خبری از این عرضه آنها نشده و تنها مدل‌های دو بعدی این ایموجی‌ها به ویندوز ۱۱ اضافه شدند.

با این حال، اخیرا ناندو کاستا، از طراحان شناخته‌شده مایکروسافت رسما اعلام کرد که این شرکت در تلاشند تا ظاهری سه‌بعدی‌تر را به ایموجی‌های ویندوز ۱۱ ببخشند. وی به تازگی، اطلاعاتی را در خصوص مسیر جدیدی که مایکروسافت برای طراحی ایموجی‌ها در پیش گرفته، منتشر کرد و در پاسخ به توییت یکی از کاربران که ایموجی‌های سه بعدی برای ویندوز ۱۱ را درخواست کرده بود، عنوان کرد «ما در حال کار روی آن هستیم»

مایکروسافت علی‌رغم رونمایی از ایموجی‌های سه بعدی خارق‌العاده و اعلام عرضه آن برای ویندوز ۱۱، در اقدامی‌که تعجب همگان را به دنبال داشت و هیچ توضحی نیز بابت آن ارائه نشد، ایموجی‌های دو بعدی را به این نسخه اضافه کرد.

گفته می‌شود که وجود برخی محدودیت‌های فنی در ویندوز می‌تواند یکی از دلایل عدم عرضه این قابلیت باشد. بنابراین، این شرکت در تلاش است تا بتواند ابتدا بستر استفاده از این ایموجی‌های پیشرفته را در ویندوز فراهم و سپس نسبت به عرضه این قابلیت، اقدام کند.

گفتنی است در توضیحات کاسا همچنین به جزییاتی در خصوص چگونگی انتخاب‌های مایکروسافت برای نشان دادن برخی خصوصیات و ویژگی‌های انسانی همانند مدل مو، چین و چروک و… نیز اشاره شده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا