اپل

با ایموجی‌های جدید آی‌اواس ۱۵.۴ آشنا شوید

اپل ساعاتی پیش عرضه نسخه بتای عمومی‌ آی او اس ۱۵.۴ – iOS ۱۵.۴- را آغاز کرد و کاربران برنامه بتای این شرکت می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

در کنار قابلیت‌های جدیدی همچون امکان باز کردن قفل گوشی از طریق فیس آیدی در حین استفاده از ماسک، مجموعه‌ای از ایموجی‌های جدید نیز به این نسخه اضافه شده که می‌تواند برای آنهایی که مدام با این شکلک‌ها کار می‌کنند، جالب باشد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، ایموجی‌های متنوعی همچون چهره در حال ذوب شدن، گاز گرفتن لب، دست‌هایی که به شکل قلب درآمدند، لوبیا، احترام نظامی‌ با دست و… به این نسخه اضافه شده‌اند.

در مجموع، ۱۱۲ ایموجی و شکلک جدید با نصب‌ای او اس ۱۵.۴ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. از میان ایموجی‌های چهره جدید اضافه شده در این لیست می‌توان به چهره با چشم‌های باز، چهره با حالتی که به صورت زیرچشمی‌ نگاه می‌کند، چهره با دهان مورب و چهره با خطوط نقطه‌ای اشاره کرد.

ایموجی‌های جدید دست نیز شامل مواردی همچون دست‌هایی که به شکل قلب درآمدند، دست راست باز شده، دست چپ بازشده به سمت پایین، دست با انگشت‌های شست و اشاره به صورت ضربدری و دست با حالت اشاره می‌شوند.

ایموجی‌های جالب دیگری همچون لانه خالی، لانه همراه با تخم مرغ، اشعه ایکس، سرسره، کوزه، کارت شناسایی، باتری با شارژ کم، تخم مرغ، لوبیا، مایع در حال ریخته شدن، نیلوفر آبی، مرجان نیز به این نسخه اضافه شده‌اند.

طبق گفته اپل، این ایموجی از طریق دانلود و نصب به‌روزرسانی‌های آی او اس ۱۵.۴ و آیپد او اس ۱۵.۴ و همچنین مک او اس مانتری ۱۲.۳ برای کاربارن دستگاه‌های این شرکت قابل استفاده خواهد بود.

با ایموجی‌های جدید iOS ۱۵.۴ آشنا شوید

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا