سامسونگ

گلگسی اس۲۲ سامسونگ ۱۹ بهمن ماه معرفی می‌شود؟

به نظر می‌رسد که مراسم امسال Galaxy Unpacked سامسونگ برای رونمایی از مدل‌های جدید گلکسی اس۲۲، در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) برگزار خواهد شد.

وب‌سایت کره‌ای «دیجیتال دیلی» به نقل از یک مقام مسئول در شرکت سامسونگ، مدعی شد که رویداد سامسونگ برای معرفی کهکشانی‌های پرچمدار این شرکت در روز هشتم فوریه برگزار و دعوتنامه‌های این مراسم نیز در اواخر ژانویه برای اصحاب رسانه ارسال خواهد شد.

به گفته این وب‌سایت، پیش‌فروش گوشی‌های سری گلکسی اس۲۲ نیز یک روز بعد یعنی نهم فوریه آغاز می‌شود و از ۲۴ فوریه به دست خریداران خواهد رسید. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، سامسونگ امسال از سه مدل گوشی گلکسی اس۲۲ رونمایی خواهد کرد.

این مدل‌ها شامل گلکسی اس۲۲، گلکسی اس۲۲ پلاس و گلکسی اس۲۲ اولترا می‌شوند و طبق شنیده‌ها، هر سه مدل به نمایشگری باکیفیت و با میزان روشنایی بالا مجهز خواهند بود. همچنین در خبرها آمده که در گلکسی اس۲۲ اولترا از لنز دوربین جدیدی که سامسونگ آن را «سوپر کلیر لنز» می‌نامد، استفاده خواهد شد.

پردازنده اصلی این گوشی، همان جدیدترین چیپست شرکت کوالکام یعنی Snapdragon ۸ Gen ۱ خواهد بود و مدل‌هایی که بازار آمریکا راه خواهند یافت، به پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ و تراشه گرافیکی مبتنی بر معماری RDNA ۲ مجهز هستند. همچنین برای این گوشی. پشتیبانی از قابلیت ردیابی پرتو نیز پیش‌بینی شده است.

اگرچه هنوز زمان برگزاری این رویداد و عرضه مدل‌های گلکسی اس۲۲ از سوی سامسونگ تایید نشده اما این شرکت معمولا مراسم معرفی از گلکسی اس‌های جدید خود را حول و حوش همین تاریخ برگزار می‌کند و احتمال درست از آب در آمدن این پیش‌بینی بالاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا