پوشیدنی هوشمندسامسونگ

ایرباد «گلگسی بادز 2» سامسونگ با قابلیت حذف نویز معرفی شد

سامسونگ اخیرا و در جریان کنفرانس Galaxy Unpacked خود در سال 2021، از ایرباد جدید خود به نام گلکسی بادز 2 پرده برداشت.

محصولی که با توجه به مشخصات و اطلاعات ارائه‌‌شده، بیشتر از آن به عنوان نسخه ارتقایافته ای گلکسی بادز پلاس یاد می‌شود تا گلکسی باد پرو که در اوایل امسال به همراه مدل‌ها‌ی گلکسی اس21 معرفی شد.

اگرچه طراحی کلی گلکسی بادز 2 و همچنین کیس آن با مدل گلکسی باد پرو شباهت‌ها‌یی دارد، اما مهندسان سامسونگ تغییراتی را در محصول جدید خود اعمال کرده‌اند تا آن را به نمونه‌ای متمایز برای انتخاب خریداران تبدیل کنند.

این ایرباد وایرلس 149 دلاری به قابلیت حذف نویز فعالی مجهز شده و قرار است در رنگ‌ها‌ی خاکستری، سفید، بنفش و سبز و از تاریخ 27 آگوست وارد بازار شود. این محصول به دایورهای دوطرفه با همراه یک ووفر و توییتر در هر کدام از بادها مجهز شده که قادر است صدایی با وضوح و کیفیت بالا و باس عمیق را ارائه دهد.

ویژگی حذف نویز فعال باعث شده تا گلکسی بادز 2 یک سروگردن بالاتر از گلکسی بادز پرو قرار گیرد. سامسونگ همچنین در این محصول جدید، حالت صدای محیطی را نیز اضافه کرده که به کاربر اجازه می‌دهد تا میزان صدای محیطی ورودی به گوش را تنظیم کند.

سامسونگ اعلام کرده که باتری گلکسی بادز 2 در حین روشن بودن قابلیت حذف نویز، قادر است انرژی مورد نیاز برای 5 ساعت پخش مداوم موسیقی را تامین کند که این مدت زمان با شارژی که از کیس دریافت می‌کند، به 20 ساعت خواهد رسید.

به گفته سامسونگ، در صورت غیرفعال بودن حذف نویز، این مدت زمان به ترتیب به 7.5 و 29 ساعت ارتقا خواهد یافت. اگرچه این مدت زمان، به 11 ساعتی که گلکسی بادز پلاس ارائه می‌دهد، نمی‌رسد اما ویژگی‌ها‌ و قابلیت‌ها‌ی جدید آن، این چند ساعت را جبران خواهند کرد.

سامسونگ در این ایرباد، سه حالت کنترل صدا را در نظر گرفته است. طبق ادعای این شرکت، گلکسی بادز 2 می‌توان تا 98 درصد از نویز محیط را حذف کرده و مانع از رسیدن این صدا به گوش کاربر شود.

همچنین گلکسی بادز 2 از الگوریتم‌ها‌ی یادگیری ماشینی به منظور حذف صداهای بیرونی در حین برقراری تماس‌ها‌ بهره می‌گیرد. همانند دیگر ایربادهای وایرلس سامسونگ، گلکسی بادز 2 نیز از طریق اپلیکیشن Galaxy Wearable با گوشی متصل خواهد شد. با گلکسی بادز 2، این اپلیکیشن به گزینه‌ جدیدی مجهز شده که می‌تواند نحوه قرارگرفتن ایرباد درون گوش هر فرد را تست کند و بهترین سری ایرباد را برای فیت شدن در گوش مشخص کند.

با ایرباد جدید «گلگسی بادز 2» سامسونگ آشنا شوید

منبع
xda-developers

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا