موبایل

دوره آموزش تعمیرات موبایل با حرفه ای ها

اغلب جوانان طلایی‌ترین سال‌های عمر خود را در کلاس‌های مدرسه و دانشگاه سپری می‌کنند و زمانی که فارغ‌التحصیل می‌شوند، تازه در می‌یابند که در تمام این سال‌ها هیچ مهارت کاربردی و دارای بازار کار مانند دوره آموزش تعمیرات موبایل بلد نیستند. شاید یکی از مهم‌ترین دلایلی که بسیاری از افراد در راستای رشته دانشگاهی خود نمی‌توانند کاری پیدا کنند همین عدم تسلط بر مهارت‌های کاربردی است. یادگیری مهارت‌هایی مانند آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل می‌تواند افراد را به سوی بازار کاری بزرگ و رو به توسعه سوق دهد؛ در حالی که سالیان سال نشستن پشت نیمکت‌های مدرسه و دانشگاه آنچنان که برای آن وقت و انرژی صرف می‌شود، کارایی نخواهد داشت. اما راهکار اصلی برای جوانانی که با هزار امید فارغ‌التحصیل شده‌اند و در جستجوی بازار کار هستند چیست؟ در این مطلب سعی داریم شما را با مزیت‌های دوره آموزش تعمیرات موبایل آشنا کنیم.

دوره‌های فنی و تخصصی بازار رو به توسعه

بدون تردید یکی از مهم‌ترین گجت‌های توسعه یافته در قرن بیست و یکم، تلفن‌های همراه هوشمند هستند که به شکل گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند و غالب جمعیت جهان از آن استفاده می‌کنند. گجت‌هایی مانند لپ‌تاپ، دوربین‌های مداربسته و تجهیزات شبکه، دزدگیرهای اماکن و… همگی گچت‌هایی هستند که امروزه بسیار پرکاربرد هستند و با گذر زمان استفاده از آن‌ها نیز بیشتر و بیشتر خواهد شد. بنابراین دوره‌هایی مانند دوره آموزش تعمیرات موبایل و دیگر گجت‌های این چنینی آن هم در سطحی تخصصی می‌تواند بسیار پرکاربرد باشد.

هر فردی می‌تواند با استفاده از چنین دوره‌هایی خود را به دانشی عملی و کاربردی مجهز کند که هم برای کار در ایران و هم برای مهاجرتش از ایران کارایی داشته باشد؛ مشروط بر اینکه مؤسسه مورد نظر خود را با هوشیاری و دقت انتخاب کند. مؤسسه مورد نظر باید علاوه‌بر در اختیار داشتن اساتید با تجربه و متخصص و همچنین داشتن امکانات آموزشی کافی، در پایان دوره‌های خود نیز مدارک بین‌المللی و معتبر به کارآموزان ارائه کند.

مجتمع آموزشی پل بهترین مرکز یادگیری دوره های اشتغال محور بازار کار

از هر کجای ایران که باشید، می‌توانید سری به سایت مؤسسه آموزشی پل بزنید و از تنوع بسیار بالای دوره‌های آموزشی این مجتمع حیرت زده شوید. به نقل از مجتمع پل، دوره‌های تخصصی این مرکز آموزشی بر پایه جدیدترین و به‌روزترین متد آموزشی جهان و با استفاده از جدیدترین ابزارهای تخصصی آموزش تعمیرات موبایل طراحی شده است. در این مؤسسه علاوه‌بر دوره آموزش تعمیرات موبایل، دوره‌های تخصصی دیگر مانند آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل، آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل، آموزش تعمیرات لپ‌تاپ، آموزش نصب و تعمیر دزدگیرهای اماکن، آموزش شبکه، آموزش نصب و تعمیر سیستم‌های اعلان حریق، آیفون تصویری و… ده‌ها دوره آموزشی دیگر نیز وجود دارد.

آموزشگاه پل دوره‌های خود را به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌کند و هر فردی فارغ از اینکه در چه شهری ساکن است می‌تواند با خرید بسته‌های آموزشی این مؤسسه، از 0 تا 100 آموزش تعمیرات موبایل را به سادگی فرا بگیرد و با استفاده از مدارک معتبر این مؤسسه بازار کار خود را ایجاد نماید. تنها یکی از بسته‌های آموزشی این مؤسسه می‌تواند شامل بیش از 70 ساعت ویدیوی عملی و کاربردی آموزش تعمیرات تخصصی تلفن همراه باشد و این آموزش‌ها تعمیر انواع برندهای موبایل را نیز شامل می‌شود.

آموزشگاه تعمیرات موبایل
آموزشگاه تعمیرات موبایل

مدارک معتبر آموزشگاه پل

یکی از مهم‌ترین مزایای شرکت در دوره‌های فنی و تخصصی مجتمع پل و دوره آموزش تعمیرات موبایل این است که می‌توانید علاوه‌بر یادگیری کامل تعمیرات تلفن همراه، مدارک معتبر و بین‌المللی مرتبط با این حوزه را نیز کسب کنید. دوره‌های فنی و حرفه‌ای این مؤسسه با مدارک رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود که این مدرک خود می‌تواند پیش نیاز گرفتن جواز کسب مربوطه و همچنین وام‌هایی در این حوزه باشد.

همچنین افرادی که قصد مهاجرت به دیگر کشورها را دارند، می‌توانند از مدارک بین‌المللی این مؤسسه برای اثبات مهارت خود به کشورهای مقصد استفاده کنند. کشورهایی مانند استرالیا که ویزای مهارت به افراد متخصص در زمینه‌های مختلف اعطا می‌کند، مدرک فنی و حرفه‌ای ایران را به‌عنوان یک مدرک معتبر به رسمیت شناخته و امکان اخذ ویزا با انواع مدارک سازمان فنی حرفه‌ای ایران را فراهم نموده است. بنابراین شرکت در دوره‌ آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه پل می‌تواند مزایای بسیاری برای افراد به همراه داشته باشد.

مزایای شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل مجتمع پل

آنچه مهم است، به دست آوردن مهارتی است که تا ابد کارایی داشته باشد. مهارت‌های فنی و تخصصی مانند تعمیر تلفن همراه یا تعمیر لپ‌تاپ، دارای بازار کاری بزرگ و همچنان رو به توسعه است. حتی اگر بازار بزرگ تلفن همراه و گجت‌های الکترونیکی مانند آن زمانی رو به افول گذارد، باز هم افراد متخصص در این زمینه هستند که می‌توانند خود را با به‌روزرسانی تخصص‌های پیشین خود، در بازارهای آینده نیز فعال باشند.

دوره آموزش تعمیرات موبایل
دوره آموزش تعمیرات موبایل

علاوه‌بر این‌ها شرکت در دوره‌های تخصصی آموزشگاه پل مزایای دیگری نیز دارد:

  • آموزش کاربردی بر اساس بازار کار داخلی و خارجی: تکنیک‌ها و مهارت‌های دوره آموزش تعمیرات موبایل بر اساس بازار کار داخلی و خارجی بوده و از آموزش مباحث تئوریک اضافه در آن خودداری می‌شود.
  • مدرسین با تجربه و متخصص: مجتمع پل اولین مؤسسه آموزش تعمیرات تلفن همراه در کشور است که با 18 سال سابقه درخشان در حال فعالیت تخصصی در این حوزه است.
  • ارائه گواهینامه دانشگاهی و فنی و حرفه‌ای: همانطور که گفته شد، با پایان دوره‌های آموزشی این مؤسسه، مدارک دانشگاهی و معتبر دریافت خواهید کرد.
  • امکان اخذ ویزا با مدارک اخذ شده: مدارک اخذ شده در پایان دوره برای گرفتن ویزای مهارت در بسیاری از کشورهای مهم جهان کارایی خواهند داشت.
  • امکان گرفتن جواز کسب و وام: با استفاده از مدرک پایان دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه پل همچنین می‌توانید مجوز کار در ایران و اخذ وام برای راه‌اندازی کسب و کار خود را دریافت کنید.
  • سرفصل‌های مفید با مدت آموزش کوتاه و کاربردی: در این دوره‌ها از زیاده‌گویی به شدت پرهیز شده و ثانیه به ثانیه آن مفید و کاربردی خواهد بود.
  • بدون پیش نیاز: تمامی دوره‌های از جمله دوره آموزش تعمیرات موبایل این مؤسسه بدون نیاز به پیش‌زمینه ذهنی و برای تمامی افراد طراحی شده است.
  • هزینه مناسب: بعد اقتصادی دوره‌های آموزشی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کارآموزان است. به همین خاطر هزینه دوره‌های آموزشی مجتمع پل با توجه به مهارت‌های ارزشمندی که در اختیار شما قرار می‌دهند، بسیار مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفته شده است.

با ما بدرخشید 🙂

مؤسسه آموزشی پل در اولین و بهترین مجتمع آموزش تعمیر موبایل در ایران است که دوره‌های آموزشی خود را به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار کرده و به تمامی شرکت‌کنندگان در دوره‌های خود، مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای ایران را اعطا می‌کند. کافی است سری به سایت مجتمع آموزشی پل به نشانی https://poulgilan.com بزنید و جزئیات دوره آموزش تعمیرات موبایل این مؤسسه را به هزینه دوره‌های آموزشی آن مقایسه کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا