تکنولوژیسامسونگ

امکان خرید NFT از طریق تلویزیون‌های سامسونگ فراهم می‌شود

این پلتفرم در تلویزیون‌های میکروLed، نئو QLED و مدل‌های The Fame تعبیه خواهد شد

سال ۲۰۲۱ برای توکن‌های غیرقابل معاوضه یا همان NFT ها پر از اتفاقات خوب و استقبال فراتر از انتظار علاقه‌مندان به این حوزه بود. همین محبوبیت نیز باعث شده تا شرکت‌های بزرگ فناوری برای حضور در این عرصه نوظهور قدم‌هایی را بردارند.

شرکت سامسونگ نیز به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه، از محصول جدید خود در قالب یک پلتفرم برای جست‌وجو، خرید و نمایش NFTها رونمایی کرد. این پلتفرم تحت عنوان NFT Aggregation Platform شناخته می‌شود و برای تلویزیون‌های هوشمند این شرکت طراحی شده است.

به گفته سامسونگ، این پلتفرم در تلویزیون‌های میکروLed، نئو QLED و مدل‌های The Fame تعبیه خواهد شد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق تلویزیون‌های خود و به طور مستقیم، توکن‌هاق غیرقابل معاوضه را جست‌وجو کرده و یا خریداری کنند.

این پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند NFTها را از بازارهای مختلف گردآوری می‌کند و کاربران می‌توانند پیش‌نمایشی از این آثار هنری و دیگر جزییات مرتبط با آنها را مشاهده کنند. این جزییات شامل مواردی همچون خالق اثر و متادیتاهای مرتبط با بلاک‌چین می‌شوند.

به گفته سامسونگ، کسانی هم که قبلا توکن‌های غیرقابل معاوضه را خریداری کرده‌اند می‌توانند از این پلتفرم برای نمایش مجموعه خود استفاده کنند.

سامسونگ اعلام کرد که فناوری کالیبراسیون هوشمند این شرکت می‌تواند به صورت خودکار تنظیمات تلویزیون را برای مطابقت با مشخصات سازنده اصلی اثر تنظیم کند تا تصویری تا حد امکان واقعی بر روی تلویزیون نمایش داده شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا