مایکروسافت

گوشی تاشوی مایکروسافت Surface-Trio با سه نمایشگر در راه است

به نظر ‌می‌رسد که سامسونگ تنها شرکتی نیست که این روزها تولید محصولی تاشو مجهز به سه نمایشگر را در دستور کار دارد. اخیرا پتنتی متعلق به مایکروسافت در فضای وب رویت شده که از احتمال معرفی نسل جدید سرفیس Duo با سه نمایشگر خبر ‌می‌دهد.

محصولی که طبق اطلاعات برآمده از مایکروسافت، تحت عنوان «دستگاه چند پنلی» شناخته ‌می‌شود و از دو لولا برای ارتباط میان سه نمایشگر آن استفاده شده است. نحوه تا شدن پنل‌های نمایشگر نیز  به شکل حرف انگلیسی Z است و در صورت جمع شدن نیز کاربر ‌می‌تواند همانند یک گوشی معمولی با یکی از نمایشگرهای دستگاه کار کند.

اگرچه هنوز نام این محصول فاش نشده اما اگر این محصول، راه خود را از دنیای پتنت‌ها به دنیای واقعیت باز کند، احتمالا تحت عنوان سرفیس Trio معرفی و وارد بازار خواهد شد. هر دو محصول قبلی این خانواده یعنی سرفیس Duo و سرفیس Duo 2 در جلب توجه خریداران، چندان موفق عمل نکردند و نتوانستند فروش موفقی را تجربه کنند.

این در حالی است که گوشی‌های تاشوی سامسونگ از جمله گلکسی زد فولد 3 به سرعت جای خود را در میان کاربران باز کردند و در شمار محصولات محبوب بازار جای گرفتند. حال مایکروسافت قصد دارد تا با اضافه کردن یک نمایشگر دیگر به این محصول، جذابیت‌های آن را بیشتر و نگاه علاقه‌مندان را به این دستگاه جلب کند.

تصمیم احتمالی مایکروسافت برای تولید گوشی تاشویی مجهز به سه نمایشگر در حالی مطرح شد که اخیرا پتنتی مشابه متعلق به سامسونگ نیز در فضای وب رویت شده و به نظر، مدیران این شرکت نیز تولید چنین محصولی را در سر دارند.

گوشی تاشوی مایکروسافت Surface-Trio مجهز به سه نمایشگر در راه است

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا