تکنولوژیموبایل

موتورولا به دنبال ساخت نسل سوم گوشی تاشوی ریزر

شواهد نشان می‌دهد که موتورولا این روزها در حال کار روی نسل جدیدی از گوشی‌های تاشوی سری ریزر (Razr) است.

چن جین، مدیرکل بخش موبایل لنوو در چین با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، اطلاعاتی را در خصوص گوشی تاشوی جدید موتورولا منتشر و اعلام کرد که مهندسان این شرکت مشغول کار روی عضو جدید این خانواده هستند.

در حال حاضر، لنوو مدیریت کسب‌وکار موبایل موتورولا را برعهده دارد. البته گوشی‌های تاشوی قبلی موتورولا چندان مورد استقبال واقع نشد و قیمت بالای آن نیز بسیاری از علاقه‌مندان را از خرید منصرف می‌کرد.

با استناد به اطلاعاتی که در پست مدیر لنوو آمده، می‌توان گفت که این گوشی تاشوی جدید مجهز به پردازنده قوی‌تر، رابط کاربری بهتری و طراحی مدرن‌تر عرضه خواهد شد. فعلا جزییات بیشتری در خصوص مشخصات فنی و قابلیت‌های احتمالی این گوشی در دست نیست و مشخص نیست که آیا این گوشی قادر به رقابت با محصولات تاشویی که این روزها تعدادشان در بازار رو به افزایش است، خواهد بود یا خیر.

این احتمال وجود دارد که موتورولا تغییرات محسوسی را در نسل سوم گوشی‌های تاشوی خود اعمال و آن را به در قامت یک محصول تمام‌عیار روانه بازار کند. در حال حاضر شرکت‌هایی همچون سامسونگ و هواوی، چند مدل گوشی تاشو را عرضه کرده‌اند که هر کدام از قابلیت‌ها و جذابیت‌های خاصی بهره می‌برند و به نظر موتورولا، کار سختی را در جلب نظر خریداران پیش رو دارد.

علی‌رغم پست منتشرشده توسط یکی از مدیران لنوو، مانوئل فوز، سخنگوی موتورولا در پاسخ به انتشار این خبر اعلام کرد که فعلا نمی‌تواند در خصوص محصولات آینده این شرکت اظهارنظر کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا