ایلان ماسکتکنولوژی

ایلان ماسک: جف بزوس خودش را خیلی جدی می‌گیرد

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس در مصاحبه‌ای با روزنامه فایننشال تایمز اعلام کرد که جف بزوس «خودش را خیلی جدی می‌گیرد.»

اگرچه ایلان ماسک و جف بزوس در فهرست ثروتمندترین افراد جهان، رده‌های اول و دوم را در اختیار دارند، اما رابطه چندان خوبی میان آنها حاکم نیست و سابقه رقابت و جنگ‌های لفظی میان این دو، قدمتی چندین ساله دارد.

برخلاف بسیاری از مدیران بزرگ دنیای فناوری، ایلان ماسک حضوری پررنگ و البته پرحاشیه در توییتر دارد و هر چند وقت یک‌بار، با انتشار توییت‌هایی خاص و اشتراک آن با ۶۶.۵ میلیون دنبال‌کننده خود به یکی از خبرسازترین چهره‌های جهان تبدیل می‌شود.

جف بزوس نیز اگرچه در توییتر حضور دارد اما تنها ۳ میلیون نفر وی را دنبال می‌کنند و برخلاف رقیب خود، تمایلی به انتشار توییت‌های عجیب و حاشیه‌ساز ندارد. هرچند برخی توییت‌های ماسک، وی را به دردسر انداختند که در یک مورد و در پی شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از ماسک، او مجبور به پرداخت جریمه ۴۰ میلیون دلاری شد.

با این حال، صحبت‌های اخیر ایلان ماسک علیه جف بزوس در حالی مطرح شد که وی در ماه اگوست یعنی یک ماه پس از کناره‌گیری بزوس از مدیرعاملی آمازون اعلام کرد به نظر می‌رسد که بزوس برای پیگیری تمام‌وقت شکایت‌هایش علیه اسپیس ایکس بازنشست شده است.

او همچنین نسبت به تلاش‌های جف بزوس و شرکت بلو اوریجین در زمینه پیشرفت‌های فضایی انتقاد و عنوان کرد که جف بزوس باید وقت بیشتری را به توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های خود در این حوزه اختصاص دهد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا