سامسونگ

انتشار اولین تصاویر واقعی از مدل‌های گلکسی اس۲۲

تنها چند هفته به مراسم رونمایی از کهکشانی‌های جدید گلکسی اس۲۲ سامسونگ باقی مانده و تا به امروز، اطلاعات و شایعات زیادی پیرامون مشخصات و ویژگی‌های سه عضو جدید این خانواده در فضای وب منتشر شده است.

اما ساعتی پیش، تصاویر جدیدی از مدل‌های گلکسی اس۲۲ توسط یوگش برار –Yogesh Brar از روزنامه‌نگاران حوزه فناوری در توییتر منتشر شده که جزییاتی را از طراحی و شکل ظاهری این گوشی‌ها فاش می‌کند. به گفته این منبع خبری، مدل‌هایی که در این تصاویر مشاهده می‌شوند، برای سازندگان کیس این گوشی‌ها ارسال شده‌اند و این یعنی احتمالا مدل‌های گلکسی اس۲۲ با همین شکل ‌و شمایل معرفی و وارد بازار خواهند شد.

در این تصاویر، مدل معمولی گلکسی اس۲۲ به همراه نسخه‌های پلاس و اولترای این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید مشاهده می‌شوند. البته این احتمال نیز وجود دارد که نسخه بزرگ‌تر تحت عنوان گلکسی نوت ۲۲ نامگذاری و معرفی شود.

طبق آخرین شنیده‌ها، مدل‌های گلکسی اس۲۲ و گلکسی اس۲۲ پلاس در رنگ‌های سبز زیتونی و قرمز وارد بازار خواهند شد. همچنین استفاده از قاب پشتی شیشه‌ای و ادغام آن با رنگ سفید مرواریدی و مشکی عمیق، نمایی خاص و مینیمالیستی را به این دو گوشی بخشیده است.

در خصوص گلکسی اس۲۲ اولترا نیز باید گفت که از تصاویر این چنین برمی‌آید که از طراحی مات برای قسمت پشتی بدنه استفاده شده که شاید برای برخی‌ها، راضی‌کننده و برای برخی نیز عجیب باشد. اما در دیگر مشخصات ظاهری، تفاوت چندانی میان این مدل با مدل‌های گلکسی نوت ۲۰ اولترا یا سری گلکسی نوت ۱۰ مشاهده نمی‌شود.

همچنین لبه‌های بالایی و پایینی این گوشی به صورت صاف یا همان فلت طراحی شده‌ و قسمت‌های کناری نیز از انحنای اندکی برخوردارند. از آنجایی که قرار است گلکسی اس۲۲ اولترا جای مدل ۲۰۲۲ گلکسی نوت را بگیرد، به احتمال زیاد به فضایی مخصوص برای جای دادن قلم S Pen مجهز خواهد بود. این ویژگی در گلکسی اس۲۱ اولترا وجود نداشت و با واکنش‌های منفی زیادی از سوی کاربران مواجه شد.

اگرچه شاید مشخصه‌های طراحی مدل‌های گلکسی اس۲۲ نتواند نظر طرفداران این برند کره‎‌ای را جلب کند، اما در دل بدنه این گوشی از سخت‌افزار پیشرفته‌ای استفاده خواهد شد. مشخصاتی همچون پردازنده جدید و قدرتمند Snapdragon ۸ Gen ۱ و نسل جدید چیپ اگزینوس در کنار دوربین پیشرفته ۵۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی می‌تواند هر خریداری را به انتخاب این مدل‌ها وسوسه کند.

انتشار اولین تصاویر واقعی از مدل‌های گلکسی اس۲۲

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا