بازیسونی

رونمایی سونی از کاورهای رنگی پلی استیشن ۵ + ویدیو

سونی بالاخره از کاورهای جدید ویژه کنسول پلی استیشن ۵ در رنگ‌بندی‌های متنوع پرده برداشت و اعلام کرد که این کاورها در رنگ‌های مشکی، قرمز، صورتی، آبی و بنفش عرضه خواهند شد.

به گفته سونی، این کاورهای جدید برای هر دو مدل معمولی و دیجیتال پلی استیشن ۵ قابل استفاده خواهند شد. قرار است رنگ‌های قرمز و مشکی این کاور از ماه ژانویه ۲۰۲۲ در اغلب کشورهای جهان عرضه شود و سایر رنگ‌ها نیز در نیمه نخست سال آینده میلادی به دست مشتریان خواهند رسید.

طراحی این کاورها به گونه‌ای است که با رنگ‎‌بندی دسته‌های بازی دوآل‌سنس پلی استیشن که قرار است در رنگ‌های صورتی، ابی و بنفش عرضه شوند، مطابقت دارد. به گفته سونی، این دسته‌های جدید از ماه ژانویه روانه بازار خواهند شد.

البته اخیرا فروش نسخه بنفش این دسته از طریق وب‌سایت پلی‌ استیشن در کشورهای بریتانیا، آمریکا و آلمان آغاز شده و طبق اعلام سونی، این مدل از یازدهم فوریه به بازار دیگر کشورهای جهان راه خواهد یافت. سونی همچنین اعلام کرد فروش کاور مشکی پلی استیشن ۵ از تاریخ ۲۱ ژانویه در فروشگاه آنلاین این شرکت آغاز می‌شود و از ۱۸ فوریه در دیگر فروشگاه‌های آنلاین قابل خرید خواهد بود.

در خصوص قیمت نیز باید گفت کاورهای رنگی جدید سونی با قیمت پایه ۵۴.۹۹ دلار و دسته‌های جدید نیز با قیمت ۷۴.۹۹ دلار عرضه خواهند شد. سونی در حالی از رنگ‌بندی جدید کاورهای پلی استیشن ۵ رونمایی کرد که چند هفته پیش، اطلاعاتی از پتنتی جدید متعلق به این شرکت در فضای وب رویت شد که از تصمیم این شرکت برای طراحی کاورهای جدیدی برای پلی استیشن ۵ حکایت داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا