ایرانتکنولوژی

خرید اشتراک اپل موزیک از سیب کده در بلک فرایدی

هر تجربه‌ای که از نرم‌افزارها و سرویس‌های پخش موسیقی دارید، کنار بگذارید؛ زیرا اپل موزیک آمده است، تجارب شما را ارتقا دهد. اپل موزیک پیش از این فقط در دستگاه‌های اپل در دسترس بود اما امروز می‌توانید آن را بر روی دستگاه‌های اندرویدی هم نصب و از امکانات آن استفاده کنید. با خرید اشتراک اپل موزیک به بیش از 75 میلیون آهنگ و سرویس‌هایی دیگر مانند: ایستگاه‌های رادیویی اینترنتی پخش موسیقی، کنسرت‌ها و نماهنگ‌های بسیار دسترسی خواهید داشت. در این مطلب با مزایا و روش خرید اشتراک این سرویس پخش موسیقی آشنا می‌شویم.

اپل موزیک چیست؟

اپل موزیک (Apple Music) یک سرویس غیر رایگان پخش موسیقی است. در سال 2014 کمپانی اپل شرکت Beats Electronics را خریداری کرد که شامل یک سرویس اشتراک موسیقی به نام Beats Music بود؛ اپل با استفاده از امکانات اولیه این سرویس، سرویس اشتراک موسیقی اپل موزیک را توسعه داد و در سی‌ام ژوئن سال 2015 آن را در 100 کشور راه‌اندازی کرد.

اپل موزیک چه امکانات و بخش‌هایی دارد؟

سرویس اپل موزیک نه تنها به شما امکان می‌دهد هر آهنگی را از کاتالوگ iTunes به صورت درخواستی پخش کنید، بلکه می‌توانید به تمام موسیقی‌های آرشیو این سرویس همزمان در همه دستگاه‌های خود دسترسی داشته باشید؛ چه از iTunesخریداری شده باشند، چه از روی CD کپی شده باشند یا از وب دانلود شده باشند.

اپل موزیک همچنین پیشنهادهایی متناسب با علاقه و سلیقه شما به شما ارائه می‌دهد؛ امکان شنیدن محتوای موسیقی رادیوهای اینترنتی، ذخیره موسیقی در دستگاه شما برای گوش دادن آفلاین، لیست‌های پخش انتخاب شده توسط منتقدان برجسته موسیقی، ادغام امکانات با دستیار Siri در دستگاه‌های iOS و ویژگی‌هایی مانند نمایش متن آهنگ‌ها از امکانات دیگر این سرویس پخش موسیقی است. در ادامه با بخش‌های مهم این نرم‌افزار آشنا می‌شویم:

  • Listen Now: مجموعه‌ای از موسیقی که می‌توانید از شنیدن آن‌ها لذت ببرید، در این بخش قرار دارند. محتوای این بخش بر اساس علائق و سلائق موسیقایی شما تعیین می‌شود. همچنین اولین‌بار که اپل موزیک را راه‌اندازی می‌کنید، می‌توانید مشخص کنید که چه ژانرها و هنرمندانی را دوست دارید. بخش پیشنهادها، فهرست‌های پخش، آلبوم‌ها، فهرست‌هایی قبلا ساخته‌اید و موسیقی‌هایی که قبلا شنیده‌اید هم در این بخش نمایش داده می‌شوند
  • Browse: مجموعه‌ای از موسیقی‌هایی که از سرتاسر سرویس اپل موزیک انتخاب شده‌اند در این بخش قرار دارند که عبارتند از: لیست‌های پخش پرطرفدار، آهنگ‌های برتر، آهنگ‌های جدید، مصاحبه‌های هنرمندان دنیای موسیقی و لیست‌های ۱۰۰ آهنگ برتر روزانه
  • Radio: ایستگاه‌های رادیویی 24 ساعته با پخش جهانی موسیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در بالای این بخش گزینه‌ای برای گوش دادن خواهید دید؛ شما حتی می‌توانید آهنگ‌هایی را که آپلود کرده‌اید برای دیگران مانند یک رادیوی اینترنتی پخش کنید
  • Library: مکانی برای پیمایش در تمام موسیقی‌های خود، خواه از iTunes یا تمام آهنگ‌های قابل پخش در سرویس اپل موزیک. هر بار که یک آهنگ، آلبوم یا لیست پخش اضافه می‌کنید، می‌توانید آن را در بالای لیست‌های پخش، هنرمندان، آلبوم‌ها یا آهنگ‌ها پیدا کنید. این یک صفحه قابل تنظیم و شخصی‌سازی است
  • Search: در بخش جستجو می‌توانید در تمام آرشیو اپل موزیک، آهنگ‌های مورد علاقه خود را بر اساس ویژگی‌های مختلفی مانند: ژانر موسیقی، نام آهنگ یا نام خواننده یا گروه موسیقی، جستجو کنید؛ شما حتی می‌توانید چند کلمه از متن ترانه یک آهنگ را در تب جستجو قرار دهید تا به احتمال قوی، آهنگ مورد نظر خود را از میان 75 میلیون آهنگ آرشیو اپل موزیک پیدا کنید.

کدام دستگاه‌ها از اپل موزیک پشتیبانی می‌کنند؟

یکی از ویژگی‌های برتر اپل موزیک، تعداد بسیار زیاد دستگاه‌هایی است که از آن پشتیبانی می‌کنند. برای مثال شما می‌توانید موسیقی‌های مورد علاقه خود را از آرشیو اپل موزیک به اپل واچ خود انتقال دهید و از طریق آن به موسیقی‌ها مانند یک لیست پخش دسترسی داشته باشید. دستگاه‌هایی که از این سرویس پشتیبانی می‌کنند را با هم مرور می‌کنیم:

  • دستگاه‌های iOS: به آخرین نسخه iOS به روز رسانی کنید و نرم‌افزار اپل موزیک را راه‌اندازی کنید
  • اپل واچ: با به‌روزرسانی از یک آیفون جفت شده با اپل واچ (iPhone 5 یا بالاتر)
  • اپل تی وی: برنامه پیش‌فرض اپل موزیک در Apple TV در دسترس است
  • مک بوک: آخرین نسخه iTunes را به‌روزرسانی و راه‌اندازی کنید
  • رایانه شخصی: به آخرین نسخه iTunes به‌روزرسانی و نرم‌افزار را راه‌اندازی کنید
  • هوم پاد: اسپیکر هوشمند هوم پاد نیز از اپل موزیک پشتیبانی می‌کند
  • دستگاه‌های اندروید: نرم‌افزار اپل موزیک را در Google Play دانلود و برنامه را اجرا کنید

اپل موزیک چقدر هزینه دارد

اپل موزیک چقدر هزینه دارد؟

برای استفاده از امکانات کامل این نرم‌افزار و دوری از مزاحمت تبلیغات، نیاز به خرید اشتراک دارید. اپل برای هزینه اشتراک، سه طرح کلی ارائه داده است که عبارتند از:

  • یک طرح فردی که 9.99 پوند یا 9.99 دلار در ماه هزینه دارد
  • یک طرح خانوادگی، که برای حداکثر شش اکانت در دسترس است؛ با هزینه 14.99 پوند یا 14.99 دلار در ماه
  • یک طرح دانشجویی که هزینه آن 4.99 پوند یا 4.99 دلار در ماه است

مزایای خرید اشتراک اپل موزیک

با خرید اشتراک اپل موزیک امکانات کامل نرم‌افزار و سرویس پخش موسیقی اپل موزیک در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ امکان گوش دادن نامحدود به موسیقی‌های آرشیو اپل موزیک، حذف تبلیغات از تمامی بخش‌ها و سرویس‌های اپل موزیک، امکان گوش دادن به تمامی ایستگاه‌های رادیویی اینترنتی پخش موسیقی و برنامه‌های مرتبط با موسیقی، امکان استریم آهنگ‌هایی که در iCloud آپلود کرده‌‌، دریافت پیشنهادهای تخصصی از منتقدان موسیقی و امکان ذخیره آهنگ‌ها در دستگاه برای گوش دادن آفلاین برخی از مهم‌ترین مزایای خرید اشتراک اپل موزیک هستند.

مزایای خرید اپل موزیک

خرید اشتراک اپل موزیک از سیب کده

اپل موزیک یکی از برترین سرویس‌های پخش موسیقی در جهان با امکاناتی بسیار عالی است. امکان شنیدن موسیقی‌هایی از آرشیو قدرتمند این سرویس، وجود رادیوهای شخصی و انحصاری در این نرم‌افزار و حتی امکان دیدن کنسرت‌های زنده و کلیپ‌های ویدئویی موسیقی از مزایای خرید اپل موزیک است. از آن‌جا که پرداخت‌های بین‌المللی و ارزی برای کاربران ایرانی به دلیل وجود شرایط تحریم‌های بین‌المللی دشوار است ما در فروشگاه اینترنتی سیب کده، امکان خرید آسان این اکانت را برای شما فراهم کرده‌ایم. شما با چند کلیک در سیب کده  و با استفاده از درگاه ایمن پرداخت می‌توانید اشتراک اپل موزیک را خریداری کنید و به میلیون‌ها کاربر این سرویس برتر پخش موسیقی بپیوندید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا