سامسونگ

گلکسی A33 5G سامسونگ در راه است + مشخصات و زمان عرضه

سامسونگ در طی سال‌های اخیر، چندین مدل گوشی گلکسی A را با مشخصات و قیمت‌های متنوع روانه بازار کرده است. حال به نظر می‌رسد که این شرکت تولید عضوی جدید متعلق به این خانواده تحت عنوان گلکسی A33 5G را در دستور کار دارد.

طبق اطلاعاتی که توسط اکانت افشاگر OnLeaks منتشر شده، این گوشی به نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد بود. هنوز جزییات مربوط به دوربین این گوشی فاش نشده اما شواهد نشان می‌دهد که گلکسی A33 5G احتمالا از سیستم دوربین چهارگانه بهره می‌برد.

گفته می‌شود که این گوشی در چهار رنگ سفید، مشکی، نارنجی و آبی عرضه خواهد شد. بد نیست بدانید که مدل قبلی این خانواده یعنی گلکسی A32 5G با نمایشگر ۶.۵ اینچی اچ‌دی پلاس، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و پردازنده مدیاتک Dimensity 720 عرضه شد. انتظار می‌رود که تمامی‌این مشخصات در مدل جدید ارتقا یابند.

طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، می‌دانیم که این گوشی به درگاه USB-C مجهز خواهد بود اما احتمالا خبری از ورودی ۳.۵ میلیمتری هدفون نخواهد بود. سامسونگ در سال گذشته، این قابلیت را از برخی مدل‌های پرچمدار خود حذف کرد، حال به نظر می‌رسد که این گوشی به عنوان اولین مدل میان‌رده بدون ورودی ۳.۵ میلیمتری هدفون وارد بازار خواهد شد.

از طرفی دیگر، منابع خبری مدعی شدند که این گوشی تنها در نسخه 5G عرضه خواهد شد و این یعنی، کاربران کشورهایی که تنها فناوری 4G در آنها ارائه می‌شود، قادر به استفاده از گلکسی A33 5G نخواهند بود.

با توجه به رویه سامسونگ در سال گذشته، انتظار می‌رود که این گوشی در ماه ژانویه ۲۰۲۲ و یا شاید هم به همراه گوشی گلکسی S21 FE رونمایی شود.

منبع
Digitaltrends

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا