سامسونگ

انتشار تصاویری تبلیغاتی از گلکسی S21 FE سامسونگ

گلکسی S21 FE یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ است که قرار است طی هفته‌ها یا ماه‌های آتی معرفی و به بازار عرضه شود. محصولی که اخیرا تصاویری تبلیغاتی از آن به بیرون درز کرده و نشان می‌دهد چیزی تا رونمایی از آن باقی نمانده است.

اگرچه پیشتر برخی از منابع خبری، از تغییر نظر سامسونگ برای عرضه گلکسی S21 FE و لغو تولید آن خبر داده بودند، اما شواهد خلاف این ادعا را نشان می‌دهد. این گوشی حتی  چند روز قبل در بنچمارک گیک‌بنچ رویت و مشخص شد که از پردازنده Exynos 2000 بهره می‌برد.

از طرفی، محتوای تبلیغاتی این گوشی نیز که توسط وب‌سایت CoinBRS منتشر شده، این گوشی را در چهار رنگ مختلف و در کنار گلکسی بادز ۲ و گلکسی واچ ۴ نشان می‌دهد. این در حالی است که هر دو دستگاه اشاره‌شده در تاریخ ۱۱ آگوست امسال و به همراه گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ معرفی شدند.

این یعنی سامسونگ قصد داشت تا از گلکسی S21 FE در رویداد ماه آگوست خود رونمایی کند اما احتمالا به خاطر کمبود تراشه قادر به تولید این محصول نبود. در واقع، از عمر این تصاویر تبلیغاتی تقریبا سه ماهه می‌گذرد و قرار بود در ماه آگوست و پس از رویداد دوم گلکسی Unpacked استفاده شود.

با این حال، طبق اخباری که توسط منابع موثق منتشر شده، سامسونگ احتمالا از این گوشی در ماه ژانویه پیش رو رونمایی خواهد کرد. محصولی که با استناد به اطلاعاتی که تاکنون از آن منتشر شده، به مشخصاتی همچون نمایشگر ۶.۴ اینچی فول اچ‌دی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود و حسگر اثر انگشت نیز در دل نمایشگاه تعبیه خواهد شد.

در قسمت پشتی دستگاه، از یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین اولترا واید و یک سنسور عمق و در قسمت جلویی برای طرفداران عکس‌های سلفی نیز از یک دوبین ۳۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. گفته می‌شود این گوشی در دو مدل و مجهز به پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۸۸ و Exynos ۲۱۰۰ و همچنین حافظه داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

 

منبع
Digitaltrends

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا