تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

جست‌وجوی راحت‌تر توییت‌ها به نسخه iOS توییتر اضافه شد

توییتر اخیرا قابلیتی جدید را به نسخه آی او اس پلتفرم خود اضافه کرده که امکان جست‌وجو و یافتن سریع‌تر توییت‌های خاص را برای کاربران فراهم می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط مت ناوارا، بنیانگذار نشریه Geekout، توییتر از یک ماه قبل و به صورت محدود، دکمه‌ اختصاصی سرچ (آیکون ذره‌بین) را به صفحات پروفایل برخی از کاربران اضافه کرد که اکنون این قابلیت به صورت عمومی‌ در اختیار تمامی‌ کاربران آیفون قرار گرفته است.

به لطف این امکان جدید، کاربران می‌توانند با تپ کردن روی آیکون سرچ در پروفایل و وارد کردن عبارت یا کلیدواژه‌ای خاص، توییت‌های مرتبط با آن را به راحتی و در سریع‌ترین روش ممکن، پیدا کنند. در واقع، توییتر با عرضه این قابلیت، نتایج سرچ‌های دقیق‌تری را به کاربران ارائه می‌دهد.

با این حال، قابلیت مذکور فعلا برای کاربران نسخه آی او اس توییتر عرضه شده و هنوز زمان دقیقی برای عرضه این امکان برای دارندگان دستگاه‌های اندرویدی اعلام نشده است. قابلیت سرچ از طریق پروفایل، یکی از چند قابلیت جدیدی است که توییتر در طی ماه‌های اخیر برای کاربران پلتفرم خود عرضه کرده است.

این شرکت در ماه سپتامبر عرضه قابلیتی به نام Super Followers را آغاز کرد که بر اساس آن، کاربران می‌توانند محتوایی اضافی یا اختصاصی را به فیدهای خود اضافه کنند و تنها کاربرانی که حق اشتراک ۳.۵ یا ۱۰ دلاری را به آنها پرداخت کرده‌اند، قادر به مشاهده این مطالب خواهند بود.

توییتر همچنین قابلیتی تحت عنوان Tips را به پلتفرم خود اضافه کرده که امکان اعطای کمک‌های مالی از سوی دنبال‌کنندگان را به تولیدکنندگان محتوا فراهم می‌کند. حتی کاربران می‌توانند این کمک‌ها را در قالب رمزارز بیت‌کوین نیز ارسال کنند.

و بالاخره این شرکت در ماه گذشته میلادی، قابلیتی به نام Soft Block را معرفی کرد که بر اساس آن، کاربران می‌توانند بدون نیاز به بلاک کردن مستقیم دنبال‌کنندگان خود، آنها را حذف کنند. در این روش، کاربر حذف‌شده دیگر قادر به مشاهده توییت‌هایتان در تایم‌لاین خود نخواهد بود.

جست‌وجوی راحت‌تر توییت‌ها به نسخه iOS توییتر اضافه شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا