خودروخودرو الکتریکی

انتشار تصاویری از خودروی الکتریکی جدید هیوندای

شرکت هیوندای ساعاتی پیش، چند تصویر متعلق به خودروی الکتریکی جدید خود موسوم به Seven که قرار است در جریان نمایشگاه خودروی لس آنجلس در ماه جاری میلادی معرفی شود، منتشر کرد.

این شرکت ژاپنی اعلام کرد که این مدل مفهومی، شاسی‌بلندی جدید محسوب می‌شود که به جمع مدل‌های خانواده Ioniq اضافه خواهد شد. ازآنجایی که مدل‌های مفهومی‌در نهایت با تغییراتی نسبت به تصاویر اولیه وارد بازار می‌شوند، این قضیه احتمالا در خصوص تصاویر مربوط به مدل الکتریکی Senen نیز صدق خواهد کرد.

در این تصاویر، شاسی‌بلند الکتریکی Seven با چراغ‌هایی پیکسلی طراحی شده و فضای داخل کابین نیز بسیار جادار و مناسب برای استراحت سرنشینان طراحی شده است. به گفته هیوندای، در ساخت قطعات و اجزای داخل کابین خودرو از مواد دوست‌دار محیط‌زیست و تجدیدپذیر استفاده شده است.

این شرکت اخیرا خودروی Ioniq 5 خود را در بازار آمریکا عرضه کرده است. مدل پایه این خودرو از باتری 72.6 کیلووات‌ساعتی بهره می‌برد که قادر است با یک بار شارژ، تا 300 مایل (482 کیلومتر) را بپیماید.

طبق آخرین اطلاعات، هیوندای از شاسی‌بلند الکتریکی Seven در روز 17 نوامبر رونمایی خواهد کرد؛ سپس این محصول را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در معرض دید قرار خواهد داد. رویدادی که قرار است به صورت فیزیکی و با حضور علاقه‌مندان برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا