اپل

مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل مجهز به پردازنده M2 عرضه می‌شود؟

اپل چندی پیش از مک بوک پروهای جدید خود رونمایی کرد و اکنون شایعات حول محصولات جدید این شرکت از جمله مک بوک ایر ۲۰۲۲ می‌چرخد. محصولی که طبق گفته یک تحلیلگر و توسعه‌دهنده iOS، مجهز پردازنده جدید M2 عرضه خواهد شد.

این تحلیلگر که با نام کاربری Dylan در توییتر فعالیت می‌کند، مدعی شد که طراحی مک بوک ایر جدید اپل شباهت زیادی به مک بوک پروهای اخیر خواهد داشت و در کنار آن، از بدنه‌ای باریک‌تر و وزنی کمتر بهره خواهد برد.

در حاشیه‌های کناری نمایشگر و فضای کیبورد نیز هیچ ردی از رنگ سفید مشاهده نمی‌شود و دکمه‌های Function نیز به طور کامل در بالایی صفحه نمایش جای گرفته‌اند. همچنین Dylan مدعی شد که به مانند مک بوک ایر فعلی، مدل جدید نیز در چند مشخصات عرضه خواهد شد. اپل مدل فعلی را به نسخه‌هایی با پردازنده گرافیکی هشت هسته‌ای و هفت هسته‌ای مجهز کرده است.

به گفته این منبع، مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل به نسل جدید پردازنده‌های اپل که M2 نام دارد و همچنین نمایشگر مینی LED مجهز خواهد بود. به نظر، قابلیت فیس آیدی جایی در مک بوک ایر جدید ندارد و خبری از درگاه کارت SD یا HDMI نخواهد بود.

پشتیبانی از حداقل دو نمایشگر نیز برای این محصول پیش‌بینی شده است. Dylan از جمله افشاگرانی است که سابقه خوبی در انتشار اطلاعات محصولات اپل دارد؛ او پیشتر جزییاتی را در خصوص پردازنده M1 آیپد پرو و آی‌مک ۲۴ اینچی منتشر کرد که درست از آب درآمدند.

منبع
Techspot

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا