تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

قابلیت‌‌های جدید اینستاگرام برای پیدا کردن راحت‌تر اسپانسر

اینستاگرام در حال تست ابزارهای جدیدی است که به تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم کمک ‌می‌کند تا به اسپانسرها راحت‌تر متصل شوند و توانایی‌شان در کسب درآمد از این پلتفرم بهبود یابد.

این شبکه اجتماعی محبوب اخیرا قابلیت «فروشگاه‌‌های وابسته» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده که پیشتر و در جریان رویداد Creator Week در ماه ژوئن، پیش‌نمایشی از آن را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد. اینستاگرام همچنین در این رویداد از یک اینباکس اختصاصی تحت عنوان Partnerships نیز رونمایی کرد.

فروشگاه‌‌های وابسته پیشتر در فیسبوک نیز وجود داشتند و به طور گسترده‌ای در دسترس کاربران بودند. اما در جدیدترین نسخه از این قابلیت، تولیدکنندگان محتوا ‌می‌توانند به محصولاتی که پیشتر بخشی از ترتیبات وابسته آنها بودند، لینک شوند.

بر این اساس، تولیدکنندگان محتوا زمانی که دنبال‌کنندگانشان محصولی را از این فروشگاه‌‌ها خریداری کنند، مبلغی را دریافت خواهند کرد. اینستاگرام اعلام کرد که در حال حاضر، این قابلیت فروشگاه تنها در اختیار تولیدکنندگان محتوای محدودی قرار گرفته که بخشی از این برنامه بودند.

این شرکت همچنین تست قابلیت‌‌های جدید اینباکس را نیز در دستور کار دارد که گفته ‌می‌شود ارتباط راحت‌تر برندها با تولیدکنندگان محتوا برای اسپانسری را فراهم خواهد کرد. بخش پیام‌‌های مستقیم (DM) اینستاگرام به یک بخش اختصاصی Partnerships مجهز خواهد شد که پیام‌‌های برندها را در خود جای خواهد داد.

اینستاگرام ‌می‌گوید که ویژگی مذکور، این پیام‌‌ها را در اولویت نمایش قرار ‌می‌دهد و به آنها اجازه ‌می‌دهد تا تا در مواقعی که پیام‌‌های دریافتی اغلب از دید پنهان ‌می‌مانند، بخش «درخواست‌‌ها» را نادیده بگیرند. اینستاگرام همچنین مشغول تست ابزارهایی است که ‌می‌تواند برندها را با تولیدکنندگان محتوا که به دنبال جذب اسپانسر هستند، نزدیک کند.

با این ابزار، تولیدکنندگان محتوا ‌می‌توانند برندهایی را که به کار آنها علاقه‌مندند، شناسایی کنند. البته برندها نیز ‌می‌توانند با توجه به فاکتورهایی همچون سن، جنسیت و تعداد دنبال‌کننده، تولیدکنندگان محتواها را مرور کنند.

در حال حاضر، این ابزارها و قابلیت‌‌های جدید در مراحل ابتدایی خود هستند و تنها چنند شرکت و تولیدکننده محتوا امکان استفاده از آنها را دارند. اما اینستاگرام پیشتر نشان داد که ‌می‌تواند امکان استفاده از این قابلیت‌‌ها را در سطح وسیع‌تری برای کاربران فراهم کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا