اپل

موجودی پارچه پولیش ۱۹ دلاری اپل طی چند ساعت به پایان رسید

اپل چندی پیش و پس از برگزاری رویداد Unleashed، یک محصول جدید تحت عنوان پارچه پولیش را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کرد.

حال طبق آخرین گزارش‌ها، استقبال از این محصول ۱۹ دلاری به قدری زیاد بود که موجودی آن تنها در چند ساعت به پایان رسیده است. در ابتدا قرار بود که این پارچه پولیش ظرف دو یا سه هفته آینده عرضه شود اما اکنون مشخص شده که این انتظار به بیش از دو یا سه ماه به طول خواهد انجامید.

بر این اساس، کاربرانی که این محصول ۱۹ دلاری را سفارش داده‌اند، بین روزهای ۲۰ دسامبر تا ۱۷ ژانویه این پارچه پولیش را دریافت خواهند کرد. شواهد نشان می‌دهد که حجم بالای تقاضا برای این محصول، اپل را غافلگیر کرده و موجودی این پارچه پولیش به قدری نیست که بتواند به همه سفارشات پاسخ دهد.

این محصول برای تمیز کردن نمایشگر محصولات اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد و طراحی ویژه آن برای دستگاه‌هایی چون مک، آیفون، اپل واچ و حتی دستگاه‌های اندرویدی، موجب محبوبیت آن شده است.

اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص ابعاد این دستمال پارچه‌ای اپل اعلام نشده اما به نظر می‌رسد که اندازه آن با دستمال مخصوص نمایشگر Pro Display XDR برابر باشد که در ابعاد ۷ اینچ در ۷ اینچ (۱۷.۷۸ در ۱۷.۷۸ سانتیمتر) عرضه شد.

همچنین یکی از فعالان حوزه فناوری در یوتیوب نیز اعلام کرد که این پارچه، ضخیم خواهد بود و در قسمت کناری پارچه نیز لوگوی اپل درج شده است. در توضیحات این پارچه در وب‌سایت اپل از عبارت پارچه‌ای نرم و غیرساینده استفاده شده است.

منبع
Digitaltrends

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا