اپل

نسل سوم آیفون SE به فناوری 5G و پردازنده A15 مجهز می‌شود

به نظر می‌رسد که نسل جدید آیفون SE اپل، علی‌رغم مجهز بودن به فناوری 5G و پردازنده A15 Bionic، از طراحی مشابهی با مدل قبلی این خانواده بهره می‌برد.

منابع نزدیک به شرکت اپل در گفت‌وگو با بلاگ Macotakara اعلام کردند که نسل سوم آیفون SE با نمایشگر 4.7 اینچی LCD و دکمه هوم با تاچ آیدی عرضه خواهد شد. فناوری 5G این گوشی نیز به لطف برخورداری از مودم X60 شرکت کوالکام میسر خواهد بود.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود، اپل احتمالا در ماه دسامبر پیش رو، تولید نسل سوم آیفون SE را آغاز خواهد کرد تا مقدمات رونمایی و عرضه این گوشی در بهار 2022 فراهم باشد. البته پیشتر در برخی از وب‌سایت‌های خبری آمده که آیفون SE جدید همانند آیفون 11 مجهز به پردازنده A14 عرضه خواهد شد اما از آنجایی که نسخه جدید یعنی A15 از سرعت و عملکرد بهتری برخوردار است، استفاده از آن در این گوشی می‌تواند کاربران بیشتری را به خرید ترغیب کند.

اگر خاطرتان باشد، اپل برای اولین بار در بهار سال 2016 از نسل نخست آیفون SE پرده برداشت و آن را به عنوان گزینه‌ای ارزان‌قیمت و جایگزین برای مدل‌های پیشرفته خود وارد بازار کرد. تقریبا چهار سال بعد نیز عضو جدید این خانواده با مشخصات آیفون 11 اما بدنه‌ای شبیه به آیفون 8 عرضه شد.

منبع
Techspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا