ایرانتکنولوژی

پایان ماموریت امیر ناظمی ، معرفی سرپرست جدید سازمان فناوری اطلاعات

امیر ناظمی رییس سازمان فناوری اطلاعات با پایان یافتن ماموریتش از این سازمان رفت و با  با حکم عیسی زارع‌پور یک عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات بعنوان سرپرست این سازمان معرفی شد.

امیر ناظمی در دوره فعالیتش رابطه خوبی با استارتاپها و کسب و کارهای نو ایجاد کرد و یکی از تاثیرگذارترین مدیران وزارت ارتباطات در دوره قبل بود.

با حکم عیسی زارع پور، وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات، محسن نادری منش، عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات، بعنوان سرپرست این سازمان معرفی شد.

نادری منش سرپرست جدید سازمان فناوری اطلاعات
نادری منش سرپرست جدید سازمان فناوری اطلاعات

امروز ایسنا خبر داد که قرار است وزیر ارتباطات محسن نادری منش را که از آذر سال 97 بعنوان عضو هیئت عامل این سازمان مشغول به کار بوده را بعنوان سرپرست این سازمان معرفی  کند.

حالا حکم وی نیز منتشر شده و به گزارش ایستنا در حکم زارع پور برای نادری منش آمده است: نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، به موجب این حکم جناب عالی را به استناد ماده های 16 و 15 اساسنامه به سمت “سرپرست سازمان فناوری اطلاعات ایران” منصوب مینمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سر لوحه کار خود قرار داده و در چارچوب اساسنامه، ضوابط و مقررات مربوطه برای تحقق اهداف “دولت مردمی، ایران قوی” موفق باشید.

ریاست هیئت مدیره اندیشگاه آتی نگار و نایب رئیسی هیئت مدیره زیست فناور دارویی نادری از دیگر سوابق اجرایی نادری منش است.

ماموریت متفاوت برای سازمان فناوری اطلاعات

امیر ناظمی در دوران فعالیتش سازمان فناوری اطلاعات را به جایگاهی برای ارتباط بیشتر با استارتاپها و پیش‌برنده سیاست‌های اقتصاد دیجیتال دولت تبدیل کرد.

با این حال‌ سازمان فناوری اطلاعات در شرایط جدید و متفاوتی نسبت به دولت قبل قرار دارد. طرح صیانت که در مرحله تصویب و بررسی جزییات در مجلس است عملا این سازمان را از اختیارات وزارت ارتباطات خارج می‌کند.

از سوی دیگر وزیر ارتباطات هم روز گذشته اعلام کرد که بخش اقتصاد دیجیتال را در این دولت از طریق منصوب کردن یک نماینده ویژه دنبال خواهد کرد.

به نظر می‌رسد عیسی زارع پور هم که پیش‌تر گفته بود مخالفت و نگرانی از بابت طرح صیانت ندارد به نوعی خود را برای واگذاری احتمالی مدیریت این سازمان به نهادهای دیگر آماده می‌کند و به نوعی رابطه خود را با کسب وکارهای دیجیتال و استارتاپها از طریق نماینده ویژه دنبال می‌کند.

ببینید: تک شاخ دهم | امیر ناظمی، پژوهشگری در لباس معاون وزیر یا منتقدی درون سیستم

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا