سامسونگ

تست مقاومت گلکسی زد فولد 3 سامسونگ

سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی زد فولد 3 و به منظور تسکین خیال خریدارانی که می‌بایست 1800 دلار را برای این گوشی تاشو بپردازند، اعلام کرد که نمایشگر 7.6 اینچی این محصول به نسبت مدل قبلی «80 درصد سرسخت‌تر» است.

به بیانی دقیق‌تر، نمایشگر امولد گلکسی زد فولد 3 با پوششی از شیشه فوق نازک و محافظ صفحه پوشانده شده که مقاومت آن را در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی بهبود می‌بخشد. همچنین پوشش گوریلا گلس وکتوس، قسمت‌های جلویی و پشتی بدنه دستگاه را دربرگرفته و این یعنی، وسایلی همچون سکه یا کلید، خط و خشی را روی بدنه دستگاه ایجاد نخواهند کرد.

یکی از ویژگی‌های این گوشی، قلم S Pen آن است که سامسونگ نوک این قلم را به گونه‌ای طراحی کرده که در اثر وارد آمدن فشار اضافی روی نمایشگر، مشکلی را برای آن به وجود نمی‌آورد. همچنین، مقاومت بدنه این قلم نیز چندان بالا نیست و می‌توان با یک فشار نسبتا ساده، آن را از وسط به دو نیم تقسیم کرد.

سامسونگ در مراسم معرفی گلکسی زد فولد 3، تمرکز ویژه‌ای را روی فریم آلومینیومی‌این گوشی معطوف کرد که در تست‌های به عمل آمده، مشخص شد که مقاومت آن تفاوتی با دیگر فریم‌های گوشی‌های آلومینیومی‌ندارد و با سطح فشاری مشخص، خط و خش برمی‌دارد.

همچنین این گوشی تاشو از استاندارد IP68 بهره می‌برد که نشان از مقاومت آن در برابر آب دارد. اما گلکسی زد فولد 3 در برابر گردوخاک مقاوم نیست. در این تست، گوشی تاشوی جدید سامسونگ در معرض گردوخاک زیادی قرار گرفت که اگرچه با این کار، خط و خش‌هایی روی نمایشگر ظاهر شد اما خللی در مکانیسم تا شدن دستگاه به وجود نیامد. این در حالی است که در نسل نسخت گلکسی زد فولد، نفوذ گردوخاک به فواصل میان نمایشگر و بدنه، مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد.

در مجموه می‌توان گفت که گلکسی زد فولد 3 توانست نمایش خوبی را در تست‌های مقاومت از خود نشان دهد و امتیاز خوبی را به عنوان یک گوشی تاشو کسب کند.

با مراجعه به این لینک، می‌توانید ویدیوی کامل تست مقاومت گلکسی زد فولد 3 را مشاهده کنید.

تست مقاومت گلکسی زد فولد 3 سامسونگ

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا