اپل

آیفون ۱۳ روز ۲۶ شهریور وارد بازار می‌شود؟

هرچه به سپتامبر، ماه مورد علاقه اپل برای رونمایی از آیفون‌های این شرکت نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات و اخبار بیشتری پیرامون محصولات جدید این شرکت برای مراسم پیش رو و زمان عرضه آنها به بیرون درز می‌کند.

اخیرا یک وب‌سایت افشاگر چینی به IT Home اطلاعاتی را در خصوص زمان عرضه آیفون ۱۳ منتشر و ادعا کرده اپل این محصول را در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) وارد بازار خواهد کرد. همچنین طبق گفته این منبع خبری، نسل سوم ایرپاد نیز دو هفته بعد یعنی ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) به دست علاقه‌مندان خواهد رسید.

این اطلاعات با آنچه پیشتر توسط دنیل آیوز، تحلیلگر مطرح شرکت Wedbush در خصوص زمان عرضه آیفون‌های جدید مطرح شد، همخوانی دارد. آیوز با استناد به اطلاعات حاصل از زنجیره تامین اپل، اعلام کرد که آیفون ۱۳ در هفته سوم سپتامبر وارد بازار می‌شود.

طرفداران برند اپل حتما می‌دانند که این شرکت غالبا روز جمعه را برای عرضه مدل‌های آیفون خود انتخاب می‌کند. اما در این بین، تنها دو مدل آیفون در روز دیگری وارد بازار شدند که شامل آیفون ۴ و نسل اول آیفون SE می‌شوند که به ترتیب در روزهای پنجشنبه (۲۴ ژوئن ۲۰۱۰) و پنجشنبه (۳۱ مارس ۲۰۱۶) عرضه شدند.

همچنین با نگاهی به تاریخ رونمایی‌هایی اپل می‌توان پی برد که ماه سپتامبر جزو ماه‌های محبوب برای اپل است. از میان ۱۴ باری که گوشی‌های آیفون در فصل پاییز عرضه شدند، این اتفاق ۸ بار در ماه سپتامبر رقم خورد و ۷ مورد نیز در هفته سوم این ماه بوده است.

حال و با توجه به این اطلاعات، ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱، محتمل‌ترین روز برای عرضه آیفون ۱۳ محسوب می‌شود. روزی که در آن قرار است چهار مدل آیفون جدید وارد بازار شوند؛ از نسخه مینی ۵.۴ اینچی تا نسخه پرو مکس ۶.۷ اینچی.

طبق گزارش‌های منتشر شده، آیفون ۱۳ احتمالا مجهز به دوربین بهبودیافته، باتری بزرگ‌تر، نمایشگر بهتر در مدل‌های پرو و استفاده از حافظه یک ترابایتی عرضه خواهد شد.

و اما در خصوص ایرپاد جدید نیز باید گفت که شواهد از معرفی نسل سوم این محصول در کنار آیفون‌های جدد خبر می‌دهند. منابع خبری متعددی از جمله مارک گورمن، خبرنگار فناوری بلومبرگ، معرفی این محصول را در کنفرانس سپتامبر اپل پیش‌بینی کرده‌اند. اگرچه هنوز اطلاعات موثقی در خصوص زمان عرضه این محصول در دست نیست، اما ۳۰ سپتامبر می‌تواند یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای این امر باشد.

منبع
iDropnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا