بازیمایکروسافت

هدست سیمی ایکس‌باکس استریو معرفی شد

مایکروسافت ساعاتی پیش از یک هدست سی‌می‌جدید تحت عنوان ایکس باکس استریو (Xbox Stereo) پرده برداشت.

محصولی که از لحاظ طراحی، شبیه به هدست بی‌سیم ایکس باکس ساخته شده و قرار است با قیمتی بسیار کمتر و برای آنهایی که به دنبال هدستی مقرون به‌صرفه هستند، وارد بازار شود. به گفته مایکروسافت، در این هدست سی‌می‌برخلاف مدل بی‌سیم که هر دو گوشی آن از قابلیت چرخش برای تنظیم صدا و تعادل چت صوتی بهره ‌می‌برد، تنها یک طرف گوشی هدست از امکان چرخش برخوردار است و به کاربر اجازه ‌می‌دهد تا دستوراتی همچون کنترل صدا یا بی‌صدا کردن را اجرا کند.

یکی از شباهت‌های میان هر دو هدست، انعطاف‌پذیری، طراحی سبک و هدبندهایی با قابلیت تنظیم توسط کاربر است. همچنین دو گوشی هر دو هدست شبیه به یکدیگر طراحی شده‌اند و به گفته مایکروسافت، بزرگ بودن بالشتک‌ها در حین اجرای بازی، حس خوبی را به کاربر القا خواهد کرد.

ایکس باکس استریو به ورودی 3.5 میلیمتری هدفون مجهز شده و از این طریق به دسته ایکس باکس متصل ‌می‌شود. مایکروسافت اعلام کرد که این هدست سی‌می‌جدید قادر است بهتریت تجربه ممکن از شنیدن صوت بازی، چت‌های تیمی، موزیک و فیلم را برای کاربران رقم بزند.

افزون بر این، ایکس باکس استریو به فناوری‌های پیشرفته صوتی همانند ویندوز  سونیک، دالبی اتموس و DTS Headphones:X نیز پشتیبانی ‌می‌کند.

همانطور که اشاره شد، قیمت پایین این هدست سیمی، نقطه قوت آن محسوب ‌می‌شود و طبق اعلام مایکروسافت، علاقه‌مندان ‌می‌توانند با پرداخت 59.99 دلار، ایکس باکس استریو را خریداری کنند.

هدست سیمی مایکروسافت ایکس‌باکس استریو معرفی شد

منبع
Techspot

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا