بازیمایکروسافت

دسته Aqua Shift Special Edition برای ایکس باکس معرفی شد

مایکروسافت به تازگی از یک دسته بازی جدید برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس تحت عنوان Aqua Shift Special Edition پرده برداشت.

در ساخت این دسته جدید از رنگ آبی براق استفاده شده که به لطف طراحی خاص آن، همزمان با جابجایی کنترلر در دست گیمر، شاهد حرکت رنگ روی بدنه دسته خواهد بود. به گفته مایکروسافت، این ویژگی سبب می‌شود تا کاربر زنده بودن دسته را در دستان خود احساس کند.

همچنین از این طراحی رنگ، در دکمه‌های پلاستیکی روی بدنه این دسته نیز استفاده شده که زیبایی خاصی را برای برای  Aqua Shift Special Edition به ارمغان آورده است. علاوه بر این، دسته جدید ایکس باکس به نسل جدید دکمه Share مجهز شده که از طریق اپلیکیشن Xbox Accessories برای استفاده‌های گوناگون همانند ثبت اسکرین‌شات، شروع یا توقف ضبط فیلم از بازی یا ثبت لحظات مهم بازی قابل تنظیم است. این اطلاعات را می‌توان از طریق داشبورد کنسول و به طور مستقیم به گوشی انتقال داد.

به گفته مایکروسافت، علاقه‌مندان به دسته جدید ایکس باکس می‌توانند با مراجعه به فروشگاه این شرکت، آن را با قیمت 69.99 دلار سفارش دهند.

مایکروسافت در طی ماه‌های اخیر، چند مدل دسته برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس خود عرضه کرده و گزینه‌های متعددی را پیش روی کاربران این کنسول‌های قرار داده است. این شرکت همچنین در ماه ژوئن امسال، امکان شخصی‌سازی دسته بازی را از طریق Design Lab در اختیار گیمرها قرار داد.

منبع
Theverge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا