تکنولوژیموبایل

آنر از مجیک ۳ با پشتیبانی از سرویس‌های گوگل رونمایی کرد

شرکت آنر ساعاتی پیش از گوشی‌های پرچمدار سری مجیک ۳ پرده برداشت. مدل‌های که قرار است تحت عناوین مجیک ۳، مجیک ۳ پرو و مجیک ۳ پرو پلاس وارد بازار شوند.

این گوشی‌ها مجهز به اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل خواهند بود و مجهز به مشخصات فنی رده‌بالا و در قامت یک پرچمدار واقعی وارد بازار خواهند شد. طبق آنچه آنر اعلام کرده، مجیک ۳ پرو و مجیک ۳ پرو پلاس به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس مجهز خواهند بود و در مجیک ۳ از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد شد.

همچنین، هر سه مدل از نمایشگر ۶.۷۶ اینچی اولد با رزولوشن ۱۳۴۴p و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برند. اما سیستم دوربین این سه مدل گوشی با هم متفاوت است به طوری که مجیک ۳ از دوربین سه گانه مجهز به سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور مونوکروم ۶۴ مگاپیکسلی استفاده شده است.

در مدل مجیک ۳ پرو اما شاهد به‌کارگیری سنسور تله‌فوتوی ۶۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳.۵ برابری و لرزشگیر اپتیکال هستیم. در مدل مجیک ۳ پرو پلاس، اندازه سنسور دوربین اصلی بزرگ‌تر شده و میزان رزولوشن سنسور اولتراواید به ۶۴ مگاپیکسل ارتقا یافته است.

در هر سه مدل، از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده که از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. در مدل‌های مجیک ۳ پرو و مجیک ۳ پرو پلاس، قابلیت پشتیبانی از شارژ وایرلس ۵۰ واتی و شارژ معکوس به همراه استاندارد IP68 برای مقاومت دستگاه در برابر آب و گردوغبار تعبیه شده است.

از دیگر مشخصات این گوشی‌ها می‌توان به استفاده از رم ۸ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برای مجیک ۳ و مجیک ۳ پرو اشاره کرد. این دو گوشی به ترتیب با قیمت‌های ۱۰۵۵ و ۱۲۹۰ دلار وارد بازار خواهند شد.

مدل سوم یعنی مجیک ۳ پرو پلاس اما به رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی مجهز شده و قرار است با قیمت ۱۷۶۰ دلار به فروش برسد.

آنر از گوشی‌های سری مجیک 3 رونمایی کرد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ادوبی لایت روم کلاسیک، ایلوستریتور و این‌دیزاین را برای مک‌های M1 منتشر کرد
    تعمیرات لوازم خانگی: متخصص در تعمیرات لوازم خانگی برندهای بوش، سامسونگ و ال‌جی – مجله اینترنتی کاوش

    گجت مستر: معرفی اسپیکر بلوتوث انرجایزر BTS 670 و BTS 580

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا