هواوی

اولین گوشی 5G آنر با نام View 40 5G رونمایی شد

شرکت آنر که از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ هواوی به شمار می‌رود، به تازگی از جدیدترین محصول و البته اولین گوشی هوشمند 5G خود تحت عنوان View 40 5G پرده برداشت.

برند آنر در میان علاقه‌مندان به عرضه گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت و مقرون به‌صرفه شهرت دارد و طرفداران زیادی نیز در سراسر جهان دارد. اکنون به این خانواده عضوی جدید اضافه شده که قرار است گزینه‌ای مناسب برای طرفداران فناوری 5G و آن‌هایی که قیمت مناسب گوشی برایشان حائز اهمیت است، باشد.

این گوشی که با نام V40 5G نیز شناخته می‌شود، از نمایشگر 6.72 اینچی با نمایشگر OLED بهره می‌برد. در زیر این نمایشگر که از نرخ رفرش 120 هزتری بهره می‌برد، حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. در قسمت پشتی بدنه یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

طرفداران عکس‌های سلفی نیز می‌توانند با کمک دوربین 16 مگاپیکسلی این گوشی، عکس‌های باکیفیتی را ثبت کنند. توان پردازشی ویو 40 از طریق پردازنده مدیاتک Dimensity 1000+ تامین می‌شود. این پردازنده در کنار خود یک حافظه رم 8 گیگابایتی را می‌بیند که در ارتقای عملکرد گوشی کمک خواهد کرد.

آنر ویو 40 در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود و یک باتری 4000 میلی‌آمپری، انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه را به رگ‌های این گوشی تزریق می‌کند. همچنین ویو 40 از فناوری شارژ سریع SuperCharge آنر 66 واتی و شارژ وایرلس 50 واتی پشتیبانی می‌کند.

با کمک این فناوری، ظرف 15 دقیقه شارژ گوشی از صفر به 60 درصد خواهد رسید که در حالت وایرلس، این مدت زمان 35 دقیقه عنوان شده است. نرم‌افزار این گوشی مبتنی بر اندروید 10 و رابط کاربری Magic UI 4 است.

هنوز مشخص نیست که آیا نسخه بین‌المللی آنر ویو 40 به اپلیکیشن‌های گوگل مجهز خواهد بود یا خیر. با این حال، عرضه این گوشی از ساعاتی پیش در کشور چین آغاز شده و گفته می‌شود که مدل 128 گیگابایتی با قیمت 556 دلار و مدل 256 گیگابایتی با قیمت 617 دلار به فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا