پوشیدنی هوشمندتکنولوژی

ایرباد وایرلس Ear (1) شرکت Nothing با قیمت ۹۹ دلار معرفی شد

شرکت Nothing که تحت هدایت کارل پِی، بنیانگذار وا‌ن‌پلاس فعالیت ‌می‌کند، به تازگی از یک ایرباد وایرلس به نام Ear (1) پرده برداشت.

محصولی مجهز به قابلیت حذف نویز که در طی هفته‌‌های اخیر، خبرها و شایعات زیادی را به خود اختصاص داد و اکنون طبق گفته Nothing، قرار است با قیمت 99 دلار و در 45 کشور دنیا عرضه شود.

کارل پِی از این محصول به عنوان تزریق جان تازه‌ای به بازار بی‌نظم و بی‌حال ایربادهای وایرلس یاد کرد و افزود که Ear (1) ‌می‌تواند القاگر تجربه جدیدی در ارتباط ما با دنیای دیجیتال آینده باشد. و اما در خصوص طراحی این محصول باید گفت که ایرباد شرکت Nothing با ظاهر شفاف پلاستیکی، خود را از دیگر نمونه‌‌های موجود در بازار متمایز کرده است.

روی هر کدام از گوشی‌‌های این ایرباد، دایره‌ای رنگی (قرمز و سفید) تعبیه شده که نشان ‌می‌دهد کدام گوشی باید در کدام گوش قرار گیرد. همچنین  در دل Ear (1)، از درایورهای 11.6 میلیمتری استفاده شده و باتری آن نیز قادر است با یک بار شارژ تا 4ساعت به طور مداوم در حالت فعال بودن قابلیت حذف نویز فعال روشن بماند.

اما اگر این قابلیت خاموش باشد، این مدت زمان به 5.7 ساعت خواهد رسید. مجموع مدت زمان روشن ماندن این ایرباد با احتساب شارژی که از کیس دریافت ‌می‌کند، برابر با 34 ساعت (بدون قابلیت حذف نویز) عنوان شده است که این عدد در صورت استفاده از حذف نویز به 24 ساعت کاهش خواهد یافت.

این ایرباد از طریق شارژرهای وایرلس مجهز به فناوری Qi و همچنین کابل USB-C قابل شارژ است. به گفته Nothing، در هر کدام از گوشی‌‌های این ایرباد از سه میکروفون استفاده شده تا بتوانند قابلیت حذف نویز را به بهترین حالت ارائه دهند.

در Ear (1)، سه گزینه وجود دارد که شامل حذف نویز قوی برای استفاده در محیط‌‌های شلوغ، حذف نویز ضعیف جهت استفاده در محیط‌‌های آرام‌تر و حالت Transparency که به کاربر امکان ‌می‌دهد صداهای پیرامون خود را نیز بشنود.

همچنین این ایرباد از قابلیت حذف نویز پس‌زمینه در حین برقراری تماس‌‌های صوتی نیز بهره ‌می‌برد. از دیگر ویژگی‌‌های Ear (1) ‌می‌توان به قابلیت کنترل از طریق تپ کردن و ژست‌‌های حرکتی اشاره کرد که از طریق اپلیکیشن همراه این ایرباد، قابل تنظیم به حالت دلخواه است.

این ایرباد از طریق بلوتوث 5.2 به دستگاه‌‌ها متصل ‌می‌شوند و به لطف برخورداری از استاندارد IPX4، در برابر تعریق و قطرات آب نیز مقاوم است. قابلیت جفت شدن سریع نیز در دستگاه‌‌های اندرویدی سازگار پشتیبانی ‌می‌شود.

طبق گفته Nothing، فروش این ایرباد از ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد.

ایرباد وایرلس Ear (1)

منبع
Theverge

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا