بازیتکنولوژی

کنسول جدید نینتندو سوییچ با نمایشگر OLED معرفی شد

شرکت نینتندو از نسل جدید کنسول بازی سوییچ خود که به نمایشگر OLED مجهز شده، رونمایی کرد.

این کنسول جدید از یک نمایشگر 7 اینچی با رزولوشن 720p بهره ‌می‌برد و قادر است از طریق ارائه رنگ‌‌های دقیق و کنتراس بالا، تجربه عمیق‌تری از اجرای بازی را برای کاربران به ارمغان آورد. همچنین این محصول به یک پایه جدید در قسمت پشتی مجهز شده که علاوه بر استحکام بالاتر، ‌می‌توان آن را در زوایای مختلف نیز تنظیم کرد.

نینتندو سوییچ جدید که به مدل LED نامگذاری شده، به یک داک جدید به همراه درگاه LAN، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و صدای خروجی ارتقایافته مجهز شده است. به مانند نسخه قبلی نینتندو سوییچ، این محصول نیز به کاربران اجازه ‌می‌دهد تا بازی‌‌ها را روی نمایشگر تلویزیون نیز اجرا کنند.

طول عمر باتری سوییچ LED برابر 9 ساعت و وزن آن نیز حدود 320 گرم عنوان شده است. متاسفانه خبری از ارتقای تراشه پردازشی این کنسول جدید نیست و به مانند قبل از پردازنده تگرا ایکس 1 شرکت انویدیا در این محصول استفاده شده است.

در نینتندو سوییچ OLED سه حالت بازی تعبیه شده که شامل حالت تلویزیون (TV Mode) برای تبدیل این کنسول به یک داک به منظور اجرای بازی‌‌ها روی تلویزیون، حالت رومیزی (Tabletop Mode) که از طریق باز کردن پایه پشتی و استفاده از کنترلرهای Joy-Con برای اجرای بازی‌‌های چندنفره و حالت دستی (Handheld) که کاربر ‌می‌تواند در هر حالتی و حتی در حین حرکت نیز انواع بازی‌‌ها را اجرا کند.

به گفته نینتندو، تما‌می‌دسته‌‌هایی که پیشتر برای نینتندو سوییچ عرضه شده، روی مدل جدید OLED قابل استفاده است. همچنین این کنسول جدید از لایبرری کامل بازی‌‌های نیتندو سوییچ پشتیبانی ‌می‌کند.

نینتندو سوییچ OLED از تاریخ هشتم اکتبر و با قیمت 349 دلار به فروش خواهد رسید.

نینتندو سوییچ با نمایشگر OLED

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا