استارتاپ

«لندین» از «اسمارت آپ» سرمایه جذب کرد

استارتاپ لندین که با هدف کمک به کسب و کارها در ساخت یک لندینگ پیج (صفحه فرود) حرفه ای ایجاد شده است، به تازگی موفق شده از شرکت سرمایه گذاری جسورانه «اسمارت آپ» سرمایه جذب کند.

استارتاپ لندین، قصد دارد سرمایه جذب شده در این راند را برای توسعه بازار و محصول خود به کار گیرد. بنیانگذاران لندین درباره علل همکاری خود با اسمارت آپ گفته اند: «اسمارت‌آپ» یکی از مجموعه‌های خوش‌نام در زمینه‌ی سرمایه گذاری است و شبکه‌ای از افراد با تجربه در حوزه‌های  مختلف دارد. بنیان گذاران لندین معتقدند سرمایه گذاری های اسمارت آپ طی این سالهای هوشمندانه بوده است و عموم کسب و کارهایی که تا کنون بر روی آنها سرمایه‌گذاری کرده توانسته اند به رشد مناسبی دست یابند. مدیران اسمارت آپ نیز، اصلی ترین علل انتخاب «لندین» برای سرمایه گذاری را، داشتن تیم کاری مناسب، تجربه تیم در توسعه محصول و بازار رو به رشد این حوزه عنوان کرده اند.

«لندین» کار خود را از اردیبهشت ماه سال ۹۸ آغاز کرده است. محصول این استارتاپ به کسب و کارها کمک می کند تا بدون دانش فنی و در زمانی کوتاه بتوانند یک لندینگ‌پیج حرفه‌ای برای خود بسازند. مهدی ظهیری، از هم بنیان گذاران این استارتاپ معتقد است که تجربه بازار کار و شکست در دو استارتاپ اولی که در آنها مشارکت داشته، به وی در شناخت نیاز کسب و کارها و شکل گیری ایده راه اندازی «لندین» کمک کرده است. وی پیشتر دانشگاه را نیمه کاره رها کرده و وارد بازار کار شده بود. تجربه کارمندی به ظهیری فرصت داده است تا با خواسته ها و نیازهای کسب و کارها آشنا شود. او متوجه می‌شود یکی از چالش‌های همیشگی کسب‌و‌کارها برای راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال، داشتن یک لندینگ‌پیج استاندارد است که به آن‌ها کمک کند بتوانند با کمترین هزینه و زمان بدون دانش فنی، لندینگ‌پیج مورد نظرشان را بسازند. پس برای حل این چالش به سراغ راه‌اندازی لندین می‌رود و در این مسیر با قادر صادقی و احمد یزدانی همراه می‌شود.

.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا