سامسونگ

انتشار اطلاعات جدید از گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ

به نظر ‌می‌رسد که چیزی به رونمایی از گوشی‌های تاشوی 2021 سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 باقی نمانده است.

در همین رابطه، اخیرا تصاویری منتسب به این دو گوشی از سوی اوان بلاس، افشاگر معروف اطلاعات گوشی‌های هوشمند در فضای وب منتشر شده که جزییاتی را از نمای ظاهری این گوشی فاش ‌می‌کند. به گفته این افشاگر، گلکسی زد فولد  3 مجهز به قلم اس پن (S Pen) عرضه خواهد شد.

با استناد به تصاویر منتشرشده، ‌می‌توان گفت که زد فلیپ 3 از لحاظ ظاهری، شباهت‌هایی با مدل قبلی خود یعنی زد فلیپ 2 دارد. اما میزان برآمدگی دوربین در مدل جدید کمتر شده و یک قلم اس پن «فولد ادیشن» نیز در کنار آن مشاهده ‌می‌شود.

این طراحی و استفاده از قلم برای گلکسی زد فولد 3 ‌می‌تواند آغازی باشد بر پایان تولید مدل‌های گلکسی نوت. در خصوص گلکسی زد فلیپ 3 نیز باید گفت که این گوشی، تغییرات بیشتری را به خود خواهد دید. بدین معنی که از یک نمایشگر بزرگ‌تر بهره ‌می‌برد و دو رنگ برای طراحی آن استفاده شده است. دوربین‌ها نیز به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته‌اند که چیدمانی شبیه به دوربین‌های گلکسی اس21 را در ذهن‌ها تداعی ‌می‌کنند.

در این گزارش آمده که سامسونگ احتمالا عرضه نسخه 5G این گوشی‌ها را نیز در نظر دارد تا در کنار نسخه معمولی، در کشورهایی که از این فناوری پشتیبانی ‌می‌کنند، عرضه شود. هنوز زمان دقیقی برای رونمایی از گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 اعلام نشده است.

البته رویداد MWC 2021 در پیش است و در 28 ژوئن یعنی کمتر از سه روز دیگر برگزار ‌می‌شود. برخی منابع از رونمایی از اعضای جدید خانواده گوشی‌های تاشوی سامسونگ در این رویداد خبر ‌می‌دهند که باید منتظر ماند و دید که این شایعه به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر.

انتشار اطاعاتی جدید از گوشی‌های گلکس زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا