پوشیدنی هوشمندسامسونگ

انتشار تصاویری از گلکسی واچ اکتیو 4 سامسونگ

سامسونگ این روزها مشغول طراحی و ساخت ساعت هوشمند جدیدی است که قرار است با نام گلکسی واچ اکتیو 4 وارد بازار شود.

اخیرا اطلاعاتی از این ساعت هوشمند به بیرون درز کرده که نمایی از شکل ظاهری این محصول را فاش می‌کند. این تصاویر رندرشده توسط منابع معتبر OnLeaks و GizNext منتشر شدند و با نگاهی به آن می‌توان گفت که گلکسی واچ اکتیو 4 به نمایشگر لبه به لبه و دو دکمه فیزیکی در سمت راست بدنه مجهز خواهد بود.

همچنین خبری از دکمه چرخان یا حاشیه‌های کناری نمایشگر در این ساعت هوشمند نیست. طبق آخرین اطلاعات، سامسونگ احتمالا در تاریخ 28 ژوئن یعنی کمتر از یک هفته دیگر از این محصول پوشیدنی جدید رونمایی خواهد کرد.

نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ قرار است با یک تغییر جدید و بسیار مهم وارد بازار شود. بدین معنا که سامسونگ چندی پیش و در ماه مه میلادی رسما از تصمیم خود برای ادغام سیستم عامل تایزن خود که پیشتر در ساعت‌های قبلی این شرکت استفاده می‌شد، با سیستم عامل Wear OS سامسونگ خبر داد.

ادغام این دو سیستم عامل محصولات پوشیدنی، پلتفرمی‌جدید به نام Wear را ایجاد خواهد کرد. گفته می‌شود که همکاری میان این دو شرکت در طراحی این سیستم عامل جدید، منجر به ارتقای طول عمری باتری و افزایش سرعت لود شدن ساعت‌های هوشمند خواهد شد.

با استناد به گزارش GizNext، سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 4 در رنگ‌های مشکی، سبز، نقره‌ای و طلایی و در بندهای 40 و 44 متری عرضه خواهد شد. همچنین بار پردازشی این ساعت را یک چیپست مجهز به فناوری ساخت 5 نانومتری به دوش خواهد کشید.

با نگاهی به تصاویر منتشرشده، می‌توان گفت که این ساعت از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به گلکسی واچ اکتیو 2 خواهد داشت و خبری از حاشیه کناری نمایشگر در آن نخواهد بود. اگر این اطلاعات درست باشد، سامسونگ از نام گلکسی واچ اکتیو 3 صرف‌نظر خواهد کرد تا میان نام این ساعت با مدل‌های گلکسی واچ همخوانی ایجاد کند.

اگر خاطرتان باشد سامسونگ در سال گذشته، ساعت گلکسی واچ 3 را وارد بازار کرد و گفته می‌شود که عضو جدید این خانواده یعنی گلکسی واچ 3 در ماه اگوست معرفی خواهد شد.

انتشار تصاویری از ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 4 سامسونگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا