تکنولوژی

گوگل پیکسل 6 با نمایشگر فلت و دوربین کمتر در راه است

چند روز پیش، تصاویری از گوشی پرچمدار جدید گوگل موسوم به پیکسل 6 پرو در فضای وب منتشر شد و حال، آخرین شنیده‌ها از تصمیم این شرکت برای عرضه مدلی کوچک‌تر تحت عنوان پیکسل 6 حکایت دارند.

محصولی که از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به پیکسل 6 پرو دارد و طبق تصاویر منتشر شده، در رنگ‌بندی آن از سه رنگ سفید، مشکی و نارنجی استفاده شده است به نحوی که سنسورهای دوربین در نوار سیاه‌رنگ بدنه جای گرفته‌اند.

همچنین با ک‌می‌دقت در تصاویر ‌می‌شود فهمید که تعداد دوربین‌های به‌کار رفته در پیکسل 6 در مقایسه با پیکسل 6 پرو، کمتر است. به نظر ‌می‌رسد که برادر کوچک‌تر با سیستم دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای عریض و فوق عریض عرضه خواهد شد.

این در حالی است که در مدل پرو، سنسور تله فوتوی پریسکوپ نیز پیش‌بینی شده است. با این حال، در هر دو مدل از یک دوربین سلفی punch-hole استفاده شده است. وب‌سایت 91Mobiles که این اطلاعات را منتشر کرده، مدعی شد که پیکسل 6 به نمایشگر 6.4 اینچی با لبه‌های صاف یا همان فلت مجهز خواهد بود.

اما برادر بزرگ‌تر یعنی پیکسل 6 پرو یک نمایشگر 6.67 اینچی با لبه‌های منحنی را در خود جای خواهد داد. از دیگر ویژگی‌های ذکرشده برای پیکسل 6، ‌می‌توان به پشتیبانی از شارژ وایرلس، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و ضخامت بدنه 8.9 میلیمتری اشاره کرد.

اسپیکرهای این گوشی در قسمت پایینی بدنه تعبیه شده‌اند و ابعاد آن نیز برابر با 158.6 در 74.8 میلیمتر عنوان شده است. هنوز زمان دقیقی برای عرضه پیکسل 6 اعلام نشده است اما قطعا طی هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری از این گوشی و همچنین مدل دیگر این شرکت به نام پیکسل 5A که قرار است اواخر سال عرضه شود، منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا