اپلپوشیدنی هوشمند

انتشار تصویری از اپل ایرپاد 3 قبل از رونمایی

اپل این روزها در تدارک رونمایی از دو مدل ایرپاد جدید است که قرار است جایگزین مدل معمولی و پرو موجود در بازار شوند.

دو محصولی که گفته می‌شود تحت عناوین ایرپاد 3 و ایرپاد پرو 2 عرضه خواهند شد و انتظار می‌رود که از لحاظ طراحی و مشخصات، با مدل‌های موجود تفاوت‌هایی داشته باشند. در همین رابطه، اخیرا تصویری از ایرپاد 3 به بیرون درز کرده که نمایی از این محصول را قبل از رونمایی فاش می‌کند.

گفته می‌شود که تغییرات در ایرپاد 3 به گونه‌ای خواهد بود که از لحاظ ظاهری، شباهت بیشتری به مدل پرو خواهد داشت. بدین معنی که از یک دنباله یا همان دُم کوتاه‌تر بهره می‌برد اما بدنه کیس آن عریض‌تر شده استو

همچنین ایرپاد 3 برخلاف ایرپاد پرو به سری‌های جداشدنی مجهز نیست و از فناوری حذف نویز فعال نیز برخوردار نیست.

هنوز مشخص نیست که این تصویر متعلق به ایرپاد 3 است یا نمونه‌ای تقلبی از این محصول است. اما به نظر می‌رسد شرکتی که این مدل از ایرپاد را طراحی کرده، به اطلاعاتی از طراحی و مشخصات این محصول دسترسی داشته و ایرپاد 3 را مطابق با آخرین شنیده‌ها و گزارش‌های منتشر شده، تولید کرده است.

چندی پیش، مینگ-چی کو، تحلیلگر ارشد محصولات اپل اعلام کرد که ایرپادهای جدید اپل تا قبل از سه ماهه سوم سال 2021 وارد بازار نخواهند شد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا در رویداد آتی اپل، مدل‌های جدید ایرپاد نیز جایی خواهند داشت یا خیر.

همانطور که می‌دانید نسل نخست ایرپاد در سال 2016 معرفی شد و عضو جدید این خانواده نیز در ماه مارس 2019 به دست خریداران رسید. مدل پرو نیز چند ماه بعد در اکتبر 2019 وارد بازار شد.

انتشار تصویری از اپل ایرپاد 3 قبل از رونمایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا