پوشیدنی هوشمندتکنولوژی

انتشار تیزری از ایرباد وایرلس شرکت Nothing

شرکت Nothing ساعاتی پیش تیزری را از محصول جدید منتشر کرد و از رونمایی یک ایرباد وایرلس جدید در آینده نزدیک خبر داد.

این تصویر در حالی منتشر شد که کارل پِی، مدیرعامل و هم‌بنیانگذار Nothing ماه گذشته اعلام کرد که اولین محصول ای شرکت در تابستان سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. در توییتی که توسط این شرکت منتشر شده از کلمات بی‌پایان، بی‌دردسر و بی‌وزن استفاده شده که قطعا مربوط به ویژگی‌های این ایرباد وایرلس خواهد بود.

شرکت Nothing همچنین اعلام کرد که برای تولید محصولات خود با یکی از شرکت‌های سوئدی به نام Teenage Engineering که در زمینه طراحی فعالیت دارد، وارد همکاری شده است.

کارل پِی که تا سال گذشته میلادی، هدایت وان پلاس را برعهده داشت، با تولید محصولات جدید متمایز با دیگر نمونه‌های موجود، غریبه نیست و به نظر می‌رسد که قصد دارد تا از تاکتیک‌ها و روش‌هایی مورد استفاده در وان پلاس برای جذب طرفدار، در این شرکت جدید نیز استفاده کند. در واقع، کارل پِی اعتقاد چندانی به تبلیغات‌های سنتی نداشت و احتمالا همین روال در Nothing نیز دنبال خواهد شد.

با این حال، تصویر منتشر شده در خصوص محصول جدید Nothing اطلاعات زیادی را در خصوص این محصول فاش نمی‌کند اما اگر مربوط به ایرباد وایرلس این شرکت باشد، احتمالا خواهد توانست طرفداران محصولات پوشیدنی را غافلگیر کند.

در حال حاضر، بازیگران زیادی وارد بازار محصولات پوشیدنی و ایربادهای وایرلس شده‌اند و تنها راه برای جلب توجه خریداران، عرضه محصولی با طراحی متفاوت و البته قابلیت‌های نرم‌افزار مناسب است. در این بین، ایرپادهای اپل که بیشترین سهم از این بازار را به خود اختصاص داده‌اند، از قابلیت‌های متنوعی چون سازگاری بالا با پلتفرم آی او اس و دستگاه مک برخوردارند. حال باید منتظر ماند و دید که Nothing و کارل پِی با چه محصولی وارد این میدان رقابت خواهند شد.

انتشار تیزری از ایرباد وایرلس شرکت Nothing

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا