ساعت هوشمندهواوی

نگاهی به ساعت هوشمند هواوی Watch Fit ؛ تلفیق قیمت مناسب و قابلیت‌های بی‌شمار

وقتی صحبت از ساعت‌های هوشمند می‌شوند باید به این اندیشید که با پرداخت چه هزینه‌ای، چه محصولی از آن شما می‌شود. در این مطلب قصد معرفی ویژگی‌های خاص ساعت هوشمند هواوی Watch Fit را داریم که در میان کلیه ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.

آیا یک ساعت هوشمند تمام‌عیار، آن مدلی است که قیمت بیشتری دارد؟ آیا برای داشتن قابلیت‌های سلامتی  پیشرفته، برنامه‌های تمرینی و ورزشی، نرم‌‎افزارهای متنوع، عملکرد سطح بالا و شارژدهی با دوام، باید حتماً ساعتی مانند اپل واچ را انتخاب کنیم؟ در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم که چرا پاسخ این سوال منفی است!

ساعت هوشمندی که در کنار ابعاد جمع‌و‌جور و ضخامت مناسب، از طراحی شیک و مدرنی بهره ببرد، می‌تواند ارزش خرید بالایی نیز داشته باشد و نیازی نیست که حتماً برای خرید آن میلیون‌ها تومان هزینه مانند ساعت‌های اپل واچ داشته باشید.

هواوی در سال 2020 با تولید ساعت هوشمند Huawei Watch Fit نشان داد که چطور می‌توان یک ساعت هوشمند کامل را با هر امکاناتی که کاربران طی این سال‌ها درخواست کرده بودند، با هزینه معقول و کیفیت بالا تولید کرد. در بخش‌های زیر با قابلیت‌های ساعت هوشمند هواوی واچ فیت بیشتر آشنا می‌‌شویم.

طراحی زیبا و مینیمال
به بیان ساده Huawei Watch Fit ساعتی با طراحی ساده و استفاده از المان‌های حداقلی است که این روزها یکی از ترندهای پرطرفدار طراحی و ساخت محصول در دنیاست. استفاده از بدنه باکیفیت ساخته شده از فیبرهای پلیمری مقاوم، همراه با بندهای سیلیکونی جذاب در چهار رنگ مشکی، سبز، نارنجی و صورتی می‌تواند پاسخگوی سلیقه‌های مختلف باشد. طراحی شیک و تنوع رنگ یکی از ویژگی‌های خاص این ساعت است که به کاربران کمک می‌کند آن را با هر پوششی و استایلی هماهنگ کنند.

نمایشگر با کیفیت با شیشه خمیده
بسیاری از شرکت‌ها برای کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه تمام شده دستگاه از نمایشگرهای با رزولوشن پایین روی ساعت هوشمند استفاده می‌کنند؛ ولی هواوی با اقدامی جسورانه و البته مدیریت‌شده، یک نمایشگر 1.64 اینچی مستطیلی با تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ مربع را در این ساعت به کار برده که ویژگی‌های جذابی دارد.

برای پوشش این نمایشگر از شیشه 2.5 بُعدی استفاده شده که لبه‌های خمیده آن در چهار جهت به معنای واقعی موجب ارتقای ارگونومی و راحتی استفاده از دستگاه می‌شود.

نکته دیگر در مورد این ساعت، واچ‌فیس‌های جذاب و متنوعی است که هواوی در ساعت هوشمند واچ فیت قرار داده و علاوه بر آن امکان دانلود واچ‌فیس‌های بیشتر از فروشگاه نرم‌افزاری هواوی و حتی شخصی سازی واچ‌فیس‌ها با عکس‌های اختصاصی کاربر نیز وجود دارد؛ واچ‌فیس‌هایی که در بیشتر مواقع حجم مفیدی از اطلاعات را در نمایی زیبا در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا کمتر نیازی به لمس نمایشگر و مراجعه به منوهای داخلی باشد.

امکانات نرم‌افزاری متعدد
بیش از 24 نرم‌افزار از پیش روی ساعت هوشمند هواوی Watch Fit نصب شده که می‌توانند گستره‌‌ی وسیعی از نیازهای کاربران را پوشش دهند. وضعیت آب و هوا، ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون، تقویم، وضعیت راه‌ها، دستیارهای تمرینی، برنامه‌های ورزشی حرفه‌ای و انبوهی از نرم‌افزارهای دیگر را می‌توان در این زمینه نام برد.

در کنار این امکانات، موارد کاربردی دیگری نظیر دریافت تماس‌ها و پیام‌های ورودی، زنگ هشدار یا پخش موسیقی را نیز باید به فهرست قابلیت‌های ساعت هواوی Watch Fit اضافه کنیم.

مربی حرفه‌ای همیشه در دسترس
با استفاده از هواوی واچ فیت می‌توان برنامه‌های تمرینی را با اجرای انیمیشن‌های ساده، به کاربر آموزش داد تا نیاز به همراهی یک مربی ورزشی برای بررسی صحت انجام تمرین‌ها کاملاً رفع شود. در این قابلیت 12 تمرین سریع ورزشی توسط ساعت اجرا شده و به شما کمک می‌کند تا نحوه انجام صحیح آنها را بیاموزید.

علاوه بر این، 44 تمرین ورزشی انیمیشنی نیز نحوه استاندارد دور شدن از خستگی و شرایط کسل‌کننده را به خوبی نشان می‌دهد تا بتوانید در هر شرایطی و با کوتاه‌ترین زمان ممکن، شادابی نسبی بدن خود را بازیابی کنید.

در کنار موارد یاد شده، هواوی واچ فیت قادر به شناسایی 11 نوع تمرین ورزشی حرفه‌ای و 85 تمرین ورزشی اختصاصی است که ورزش‌های محبوبی نظیر شنا، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و سایر تمرین‌های هوازی و غیر هوازی را شامل می‌شود. همچنین امکان تنظیم برنامه نیز وجود دارد تا بتوانید پس از ورزش، پارامترهای جسمی و سلامتی خود را بررسی کرده و جمع‌بندی مناسبی از هر حرکت و تمرین به دست آورید.

شارژدهی عالی 10 روزه
درحالیکه هواوی واچ فیت وزن بسیار اندک 21 گرمی دارد از یک باتری قدرتمند برخوردار است که تنها با 5 دقیقه شارژ شدن می‌تواند یک روز کامل با شما همراهی کند.

البته با شارژ کامل این ساعت می‌توان برای مدت زمان 10روز کامل روی عملکرد آن حساب باز کرد که با توجه به دامنه امکانات و قابلیت‌های این ساعت هوشمند، عملکردی عالی و کم‌نظیر در برابر رقبا محسوب می‌‌شود.

پایش پارامترهای سلامتی به صورت دائمی
برای بسیاری از افراد پیدا کردن بهترین ریتم تمرینی اهمیت فراوانی دارد؛ ولی گروه دیگری هم هستند که نیازمند بررسی دقیق پارامترهای سلامتی خود مانند ضربان قلب و سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2) هستند.

این افراد با استفاده از ساعت Watch Fit به همه نیازهای خود می‌رسند. سنجش وضعیت خواب، سطح استرس، دوره‌های ماهانه بانوان، پارامترهای سلامتی تحرکی و بسیاری موارد دیگر از جمله قابلیت‌های این ساعت هوشمند دوستدارِ سلامتیِ شماست.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر درباره ساعت هوشمند Huawei Watch Fit می‌توانید به وبسایت فارسی هواوی مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا