گوگل

تازه‌ترین اطلاعات از گوشی پیکسل 5a گوگل

استیور همرستوفر، افشاگر معروف اطلاعات گوشی‌های هوشمند و مالک اکانت توییتری OnLeaks، اولین تصاویر منتسب به گوشی جدید پیکسل 5a گوگل را در فضای وب منتشر کرد.

از آنجایی که در سال گذشته، بخش زیادی از پیش‌بینی‌های همرستوفر در خصوص پیکسل 4a به واقعیت تبدیل شد، به نظر می‌رسد که امسال نیز این اتفاق خواهد افتاد. با این حال، طبق تصاویر رندرشده از پیکسل 5a، این گوشی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به مدل‌های پیکسل 4a 5G و پیکسل 5 خواهد داشت.

در واقع، گوگل سعی کرده تا همان طراحی مدرن و امروزی گوشی‌های جدید خود را حفظ کند. بدین معنی که دستگاه از میزان حاشیه نمایشگر بسیار کمی‌برخوردار است و از دوربین سلفی نیز به طراحی punch-hole در دل بدنه جای گرفته است.

همانند برخی از مدل‌های میان‌رده، پیکسل 5a به گونه‌ای ساخته شده که برخی از ویژگی‌های آن را در گوشی‌های پرچمدار امروزی شاهدیم. در این گوشی از نمایشگر صاف یا همان فلت بدون هیچگونه انحنایی در قسمت‌هایی کناری استفاده شده و ورودی هدفون نیز در دستگاه مشاهده می‌شود.

همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی در قسمت پشتی بدنه جای گرفته و به گفته این منبع افشاگر، پیکسل 5a به بدنه‌ای ساخته‌شده از جنس پلاستیک باکیفیت مجهز خواهند بود. همچنین برای این گوشی، ویژگی‌های دیگری چون بلندگوهای استریو و نمایشگر 6.2 اینچی استفاده شده است. بد نیست بدانید پیکسل 4a به نمایشگر 5.8 اینچی مجهز بود.

در قسمت پشتی بدنه نیز به شاهد به‌کارگیری یک دوربین اضافه هستیم که با توجه به آنچه مهندسان این شرکت در مدل پیکسل 4a 5G به کار برده‌اند، می‌توان گفت که این دوربین همان سنسور واید است. هنوز جزییات بیشتری از این گوشی منتشر نشده و مشخص نیست که با چه قیمتی عرضه خواهد شد.

گفتنی است گوگل، گوشی پیکسل 3a را با قیمت 400 دلار و پیکسل 4a را با قیمت 350 دلار عرضه کرد. حال باید دید که اهالی مانتین ویو چه بهایی را برای این عضو جدید در نظر خواهد گرفت. در خصوص زمان عرضه نیز باید گفت که با توجه به شرایط این روزهای جهان در پی همه‌گیری کرونا، نمی‌توان زمان مشخصی را برای آن اعلام کرد.

تازه‌ترین اطلاعات از گوشی پیکسل 5a گوگل

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا