اپلپوشیدنی هوشمند

۷ ویژگی مورد انتظار برای اپل ایرپاد ۳

اگرچه ایرپاد پرو با قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید عرضه شد و ایرپاد مکس نیز توانست به لطف طراحی و مشخصات فنی رده‌بالا، نگاه طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کند، اما تمامی‌توجهات به نسل جدید ایرپادهای اپل معطوف شده است.

محصولی که سومین عضو از خانواده ایرپاد به شمار می‌رود و تاکنون جزییات اندکی از آن در فضای وب منتشر شده است. اکنون بیش از یک سال از عرضه آخرین ایرپاد می‌گذرد و طرفداران برند اپل، بی‌صبرانه منتظر ورود مدل جدید این محصول به بازار هستند.

اگرچه هنوز نامی‌برای این عضو جدید اعلام نشده، اما در این مطلب از ایرپاد ۳ برای نامگذاری این محصول استفاده می‌کنیم. در ادامه قصد داریم تا نگاهی بیندازیم به ۷ ویژگی مورد انتظار برای ایرپاد سال ۲۰۲۰۱ اپل.

حذف نویز

اپل امسال و در زمان عرضه ایرپاد ۳ می‌بایست تصمیم مهمی‌را اتخاذ کند. این شرکت یا باید قابلیت حذف نویز را به تمامی‌مدل‌های اضافه کند؛ یا آن را تنها برای مدل‌های پیشرفته هدفون‌های خود نگه دارد.

امسال نیز علاقه‌مندان به محصولات اپل، مشتاقانه در انتظار اضافه شدن این ویژگی در نسل سوم ایرپاد هستند چرا که قابلیت حذف نویز فعال توانسته امتحان خود را به خوبی پس دهد و عملکرد خوبی را بر جای بگذارد.

۷ ویژگی مورد انتظار برای اپل ایرپاد ۳

صوت فضایی

صوت فضایی یا همان Spatial Sound و سازگاری با استانداردهایی چون دالبی اتمز پیش در مدل‌های قبلی ایرپاد به کار رفته‌اند. از این رو، انتظار می‌رود که اپل این قابلیت‌ها را در ایرپاد ۳ نیز حفظ کند. صوت فضایی قابلیتی است که بر اساس آن، صوت بر اساس فاصله و نحوه چرخیدن سر، تنظیم می‌شود و به صورت سه‌بعدی و فضایی به نظر می‌رسد.

۷ ویژگی مورد انتظار برای اپل ایرپاد ۳پ

رنگ‌بندی جدید

برخی از منابع خبری مدعی شده‌اند که اپل امسال از چند رنگ جدید برای ایرپاد ۳ استفاده خواهد کرد، همانند رویکردی که در قبال گوشی‌های آیفون در پیش گرفته است. از جمله رنگ‌های جدید مورد انتظار می‌توان به نقره‌ای و گلد اشاره کرد که می‌تواند مورد استقبال و توجه خریداران قرار گیرد.

۷ ویژگی مورد انتظار برای اپل ایرپاد ۳

قابلیت مرتبط با فیتنس

به نظر می‌رسد که اپل تمایل به استفاده از قابلیت‌های مرتبط با فیتنس و تناسب اندام در نسل جدید ایرپادهای خود دارد. با این قابلیت، کاربران قادر خواهند بود بدون نیاز به اپل واچ، به برخی از ویژگی‌ها همچون شمارش گام‌ها و یا حتی میزان ضربان قلب خود دسترسی داشته باشند.

همچنین در برخی از رسانه‌ها آمده که اپل قصد دارد قابلیتی جدید را به ایرپاد خود اضافه کند که قادر است در صورت بلند بودن صدای موسیقی در حال پخش، به کاربر هشدار دهد.

۷ ویژگی مورد انتظار برای اپل ایرپاد ۳

طول عمر باتری

اگر از دارندگان ایرپادهای اپل بپرسید که دوست دارید چه تغییر مهمی‌را در ایرپاد جدید ببینید، بخش زیادی از آن‌ها به افزایش طول عمر باتری اشاره خواهند کرد. در حال حاضر، نسل دوم ایرپاد قادر است با یک بار شارژ، انرژی مورد نیازی برای تقریبا ۵ ساعت را فراهم کند.

به نظر می‌رسد که در ایرپاد ۳ از نسل جدید فناوری باتری با طراحی متفاوت نسبت به نسخه‌های قبلی استفاده خواهد شد که می‌تواند تغییری محسوس را در این زمینه به وجود آورد. همچنین اگر اپل بتواند قابلیت شارژ سریع را نیز به باتری این ایرپاد اضافه کند، خریداران بیشتری را به انتخاب این محصول سوق خواهد داد.

۷ ویژگی مورد انتظار برای اپل ایرپاد ۳

قیمت پایین‌تر

یکی دیگر از شایعات پیرامون ایرپاد ۳ به قیمت این محصول برمی‌گردد به طوری که گفته می‌شود اپل امسال از فناوری ساخت و مواد اولیه متفاوتی برای تولید این ایرپاد استفاده خواهد کرد که می‌تواند هزینه‌های تولید را کاهش دهد.

در حال حاضر، برای بسیاری از کاربران پرداخت تفریبا ۲۰۰ دلار برای خرید ایرپاد ۲ امکان‌پذیر نیست. از این رو،  این شرکت قصد دارد تا با کاهش هزینه‌های تولید، قیمت تمام شده ایرپاد ۳ را کاهش دهد و امکان خرید آن را برای کاربران بیشتری فراهم کند.

۷ ویژگی مورد انتظار برای اپل ایرپاد ۳

حالت Safety

ایرپاد پرو اپل، از قابلیتی به نام Transparency Mode بهره می‌برد که تا حدودی نویز محیط را حذف می‌کند اما در عین حال، راه را برای ورود برخی از صداهای محیط به گوش کاربر باز می‌گذارد.

اخیرا شنیده شده که اپل تمایل دارد تا قابلیتی جدید تحت عنوان Safety Mode را به ایرپاد ۳ اضافه کند. این ویژگی به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند صداهای خطرناک و مشکوک را تشخیص داده و به کاربر هشدار دهد تا صدای موسیقی را کم کند و از موضوع مطلع شود.

۷ ویژگی مورد انتظار برای اپل ایرپاد ۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا