بازی

آشنایی با ۵ نمونه از بازی های سبک براول استارز

بازی‌های اکشن در مقایسه با سایر سبک‌های بازی موبایل، در دسته بازی‌های محبوب و پرطرفدار حوزه گیم تقسیم بندی می‌شوند که در این بخش می‌خواهیم به معرفی و بررسی ۵ نمونه از بهترین و مناسب‌ترین بازی‌های سبک اکشن موبایل بپردازیم و اطلاعات کاملی را در این خصوص برای شما عزیزان ارائه دهیم. اگر از علاقه مندان به بازی‌های اکشن هستید، حتما در این بخش با ما همراه باشید.

معرفی بازی Brawl Stars یا براول استارز

از بازی‌های سبک اکشن که می‌توان خلاقیت قابل توجه‌ای را در آن دید، بازی براول استارز است. در این بازی تمامی بازیکنان می‌توانند در مود‌های متنوع و مختلفی در کنار یکدیگر قرار بگیرند و مبارزات خود را آغاز کنند. یکی از نقاط قوت و مثبت بازی براول استارز، ساخت شخصیت‌ها با بالاترین کیفیت ممکن است، علاوه بر این جذابیت‌های گرافیکی و همچنین نوع سبک بازی در براول استارز کاربر را می‌تواند ساعت‌ها به خود مشغول کند.

در این بازی بخش به عنوان جم وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با برخورداری از آن‌ها به دست آورد‌های بی‌نظیری دسترسی پیدا کنند که در مقالات آینده به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت اما عمده مشکلاتی که کاربران در هنگام خرید جم براول استارز با آن رو به رو هستند، مبحث دلار و پرداخت به صورت کارت‌های بین المللی است، از این رو باید از طریق سایت‌های واسطه اقدام به تهیه جم کنید. خرید جم براول استارز آسان جم یکی از معتبر‌ترین سایت‌ها در زمینه فروش انواع جم بازی است که می‌توانید برای کسب جم، به آن مراجعه کنید.

آشنایی با ۵ نمونه از بازی های سبک براول استارز

  • آشنایی با بازی Critical Ops

در میان بازی‌های اکشن، بازی Critical Ops از محبوبیت بسیار بالایی برخودار است. در این بازی شما می‌توانید به همراه تیمی که وظیفه آن مبارزه با تروریست هاست، به جنگ و مبارزه با آن‌ها بپردازید. Critical Ops از ویژگی‌های بسیار بالایی برخودار است و گرافیک زیبا در کنار صحنه‌های خلاق و همچنین صدای بی‌نظیر این بازی می‌تواند حس و حال بسیار عمیق‌تری را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر از علاقه مندان به بازی‌های موبایل هستید، حتما این بازی زیبا و ایده آل را بر روی دستگاه موبایل خود نصب کنید تا تجربه لذت بخشی از فرایند یک بازی اکشن به دست آورید.

  • معرفی بازی Dead Effect 2

بازی Dead Effect ۲ یکی از بازی‌های جذاب اکشن با گرافیک بالا است که صحنه‌های ترسناک و تخیلی زیادی را برای شما فراهم می‌کند. با توجه به این که کاربر می‌تواند شخصیت بازی را کاملا شخصی سازی کند، گیم پلی بسیار جذاب و زیبای آن می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش از فرایند یک بازی اکشن را برای او تداعی سازد.

  • معرفی بازی Hitman: Sniper

هیتمن یا Hitman یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک اکشن است که تا به امروز نسخه‌های متنوع‌ای از این بازی وارد مارکت شده است و علاقه مندان بسیار زیادی نیز دارد. شما در این بازی به عنوان یک مامور مخفی، با در اختیار داشتن سلاح مخصوص خود باید در ساختمان‌های شهر و نقاط بلند قرار بگیرید و از این طریق دشمنان خود را از پای در بیارید. این بازی با گرافیک فوق العاده جذاب خود می‌تواند تجربه شیرین و دلچسبی را برای شما به ارمغان بیاورد. توصیه می‌کنیم اگر از علاقه مندان به بازی‌های مخفی و جنایی هستید، هیتمن را دنبال کنید.

  • معرفی بازی محبوب و پرطرفدار UNKILLED

از دیگر بازی‌های محبوب و پرطرفدار اکشن برای موبایل، بازی UNKILLED است. در این بازی که بیش از ۳۰۰ مرحله دارد، شما باید با زامبی‌ها مبارزه کنید و آن‌ها را با سلاح‌های مختلف از میان بردارید. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این بازی، سلاح‌های متنوع و جذابی است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سعی کنید در طول فرایند بازی با به دست آوردن سلاح‌های مختلف و پرقدرت، زامبی‌ها را از میان بردارید.

همچنین این بازی از جذابیت و گرافیک بسیار بالایی برخودار است که می‌تواند تجربه لذت بخشی از فرایند یک بازی اول شخص اکشن را برای شما تداعی سازد. در همین خصوص اگر از علاقه مندان به بازی‌های موبایل هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما علاوه بر بازی‌های فوق، بازی UNKILLED را بر روی دستگاه خود نصب کرده تا شاهد لذت وصف ناشدنی این بازی باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا