اپل

بروز مشکلی جدید در هدفون ایرپاد مکس اپل

بیش از یک ماه از عرضه اولین هدفون جدید ایرپاد مکس اپل می‌گذرد. محصولی که اگرچه توانست در زمان رونمایی، تحسین بسیاری از منتقدان را برانگیزد اما اکنون کاربران از وجود مشکل در نگهداری شارژ توسط این هدفون خبر می‌دهند.

در گزارش برخی از کاربران ایرپاد مکس آمده است باتری این هدفون در شب‌ها از 100 به یک درصد می‌رسد. این مساله حتی زمانی که هدفون درون اسمارت کیس نیز قرار می‌گیرد، مشاهده می‌شود. هدفون ایرپاد مکس به گونه‌ای طراحی که هیچ دکمه پاور یا سوییچی برای خاموش کردن آن روی بدنه وجود ندارد.

ازاین رو، اپل به کاربران توصیه می‌کند که بعد از استفاده از ایرپاد مکس، آن را درون کیس مخصوصی که تحت عنوان اسمارت کیس شناخته می‌شود، قرار دهند. با این حال، قابلیت دخیره انرژی در هدفون بلافاصله فعال خواهد شد و از مصرف بی‌دلیل شارژ باتری جلوگیری خواهد کرد.

اما گلایه‌های کاربران حاکی از آن است که حتی در این حالت نیز، تغییری در مصرف شارژ باتری مشاهده نمی‌شود. یکی از کاربران در این باره نوشت: کسی می‌تواند توضیح دهد که چرا وقتی ایرپاد مکس خود را که دارای 60 درصد شارژ است، درون اسمارت کیس قرار می‌دهد، صبح روز بعد شارژ آن به 1 درصد می‌رسد؟

کاربر دیگری نوشت: این مسئله چند بار برای من هم اتفاق اتفاد در حالی که من هدفون را به طور کاملا صحیح و درست، درون کیس آن قرار می‌دهم. به نظر می‌رسد که این یک اشکال نرم‌افزاری باشد.

اگر خاطرتان باشد اپل در تاریخ 15 دسامبر هدفون ایرپاد مکس خود را عرضه کرد و طولی نکشید که در 18 دسامبر یک بروزرسانی فرمور را این هدفون منتشر کرد. به نظر می‌رسد که یک ارتباطی میان مشکل خالی شدن باتری و این بروزرسانی فرمور وجود دارد.

با این حال، اپل هنوز واکنشی را در قبال این گزارش‌ها نشان نداده است. اما در ادامه به چند نکته کاربردی اشاره می‌کنیم که می‌تواند برای دارندگان ایرپاد مکس و به منظور رفع برخی از مشکلات این هدفون مفید باشد.

  • فورس ریستارت ایرپاد مکس: فشار دادن و نگه داشتن دکمه دیجیتال کراون و کنترل نویز تا زمانی که نور استاتوس نارنجی ظاهر شود
  • بازگرداندن ایرپاد مکس به تنظیمات کارخانه: دنبال کردن فشار دادن و نگه داشتن دکمه دیجیتال کراون و کنترل نویز تا زمانی که نور استاتوس سفید ظاهر شود

منبع
BGR

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا