اپل

مشکل جدی ایرپاد مکس اپل؛ جمع شدن رطوبت درون هدفون

اپل چندی پیش عرضه ایرپاد مکس را آغاز کرد. محصولی که سروصدای زیادی معرفی شد و با قیمت بالایی نیز به فروش می‌رسد. اما به نظر می‌رسد که این هدفون برای اپل دردسرساز شده است. اخیرا برخی از دارندگان ایرپاد مکس ۵۵۰ دلاری، از بروز مشکل جمع شدن رطوبت در این هدفون گله کرده‌اند. طبق گفته کاربران، این مشکل چند ساعت پس از استفاده از هدفون مشاهده می‌شود.

یکی از دارندگان ایرپاد مکس تصاویری را از هدفون خود منتشر کرد که در آن قطرات آب درون کاپ‌های گوشی مشاهده می‌شود. طبق آنچه کاربران اعلام کرده‌اند این مشکل باعث بروز اختلال در عملکرد قابلیت تشخیص گوش هدفون شده است. این وضعیت در حالی پیش آمده که کاربران هرگز در موقعیت‌های شرجی از هدفون استفاده نکرده بودند.

اما دلیل بروز مشکل جمع شدن رطوبت در ایرپاد مکس اپل این است که در ساخت بخش‌های مختلف ایرپاد مکس از آلومینیوم استفاده شده است. حال در صورت استفاده طولانی مدت و جمع شدن هوای گرم داخل کاپ‌های گوشی، ذرات آب در این قسمت فلزی جمع می‌شود.

اگر این فرضیه درست باشد، به نظر می‌رسد راهی برای رفع آن وجود نخواهد داشت و کاربران ایرپاد مکس می‌بایست با آن کنار بیایند. در واقع، شاید به همین دلیل باشد که بسیاری از تولیدکنندگان هدفون، از پلاستیک در ساخت محصولات خود بهره می‌برند.

مشکلی جدی برای هدفون اپل ایرپاد مکس

جدای از موارد مطرح شده، جمع شدن قطرات آب در این هدفون قطعا منجر به کاهش طول عمر آن خواهد شد.

اپل هنوز واکنشی را در قبال گزارش‌های متعدد کاربران نشان نداده است.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا