موبایل

خرید لوازم جانبی باکیفیت از معتبرترین فروشگاه

امروز تصمیم گرفتیم به شما کاربران عزیز یکی از یکی از فروشگاه‌های قابل اعتماد برای خرید لوازم جانبی گوشی را معرفی کنیم؛ فروشگاه اینترنتی جی اس کالا بی‌‌شک مطمئن‌ترین گزینه برای خرید شما  محسوب می‎‌شود که شما کاربران عزیز به صورت حضوری و غیرحضوری می‌توانید محصول موردنیازتان را از جی اس کالا خریداری کنید.

لوازم جانبی جزو وسایل بسیار مهمی هستند که در هنگام خرید باید به کیفیت، اصالت و فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید، دقت داشته باشید؛ تصور کنید که هزینه بسیار زیادی را بابت گوشی خود پرداخت کردید، حال نیاز به خرید شارژر و کابل شارژر پیدا می‌کنید؛ بی‌شک اگر از یک محصول بی‌کیفیت برای گوشی موبایلتان استفاده کنید، دچار ضرر و زیان‌های مالی زیادی می‌شوید و هزینه‌ای که بابت خرید گوشی خود پرداخت کردید از بین می‌رود؛ بنابراین در قدم اول باید یک فروشگاه معتبر مانند جی اس کالا را برای خرید انتخاب کنید.

بررسی نکات مهم در هنگام خرید شارژر موبایل

در این قسمت می‌خواهیم چند نمونه از نکاتی که در هنگام خرید شارژر حائز اهمیت است را مورد بررسی قرار دهیم تا خرید خوبی را تجربه کنید.

هنگام خرید شارژر موبایل ابتدا به کیفیت ساخت آن دقت کنید؛ شارژرهای اورجینال کیفیت بسیار خوبی دارند و از استحکام کافی نیز برخوردار هستند؛ یعنی از متریال باکیفیت ساخته شدند؛ اما این موضوع در رابطه با شارژرهای بی‌کیفیت صدق نمی‌کند؛ شارژرهای غیراورجینال از پلاستیک نامرغوب تولید شدند و شکل ظاهری آن‌ها بسیار نامرتب است؛

شارژرهای غیراورجینال از پایه‌های موازی و قوی برخوردار نیستند؛ همچنین درز و شکاف‌های موجود در شارژر به آسانی قابل تشخیص است و وزن سبک‌تری دارند.

شارژرهای بی‌کیفیت زمان زیادی را بابت شارژ کردن باتری گوشی موبایلتان صرف می‌کنند؛ البته عکس این موضوع نیز وجود دارد؛ یعنی در برخی مواقع شارژرهای غیراصل زمان کوتاه‌تری را بابت شارژ کردن باتری موبایل سپری می‌کنند که این امر باعث آسیب‌رسانی به باتری گوشی می‌گردد؛

خرید شارژر شیائومی

شیائومی یکی از برندهای نوپا تولیدکننده گوشی و سایر لوازم دیجیتال است که به دلیل کیفیت بی‌نظیر محصولات و کارایی بالای آن‌ها، به یکی از برترین برندهای جهان بدل شده است؛ اگر شما نیز از گوشی شیائومی استفاده می‌کنید، به طور قطع از میزان کیفیت بسیار زیاد محصولات این کمپانی اطلاع دارید؛ در حقیقت می‌توان گفت میزان محبوبیت این برند وابسته به قیمت مناسب و امکانات زیاد آن است که این موضوع سببرشد چشم‌گیر مشتریان این برند در سال‌های اخیر شده است.

خریذ شارژر گوشی

شارژر گوشی جزو لوازمی است که نیاز به مراقبت زیادی دارد؛ اما علی‌رغم مراقبت‌هایی که در استفاده از شارژر گوشی صورت می‌گیرد، باز هم پس از مدتی به علت مستهلک بودن آن لازم است شارژر گوشی موبایلتان را تعویض و یک شارژر جدید جایگزین آن کنید؛ لازم به ذکر است که این موضوع در رابطه با شارژر شیائومی نیز صدق می‌کند.

باتری‌ها قطعات بسیار مهم و حساسی هستند که براثر استفاده از شارژرهای تقلبی دچار صدمه می‌شوند؛ در واقع شارژرهای بی‌کیفیت و غیراورجینال نمی‌توانند جریان مناسبی را به باتری گوشی منتقل کنند؛ به همین دلیل نیز عمر باتری گوشی کاهش پیدا می‌کند.

اگر شما جزو افرادی هستید که از این محصول منحصر به فرد استفاده می‌کنید، اما به تازگی متوجه شدید که شارژر شیائومی دیگر مانند گذشته توانایی شارژ کردن باتری موبایلتان را ندارد؛ به طور قطع نیاز به خریدشارژرشیائومی دارید و باید هر چه سریع‌تر شارژر موردنظرتان را خریداری کنید.

مشکلی که متاسفانه در اکثر مواقع کاربران با آن روبه‌رو می‌شوند، فروش شارژرهای غیراصل با قیمت‌های گران و یا حتی بسیار ارزان است که از کیفیت نامرغوبی برخوردار هستند؛ در اغلب مواقع جریان ورودی و خروجی که روی این نوع شارژرها ثبت می‌شود با میزان واقعی آن بسیار متفاوت است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم از شارژرهای اورجینالی که در فروشگاه‌های معتبری هم‌چون جی اس کالا وجود دارند، استفاده کنید.

قیمت کابل شارژر اصلی سامسونگ

قیمت کابل شارژ سامسونگ

یکی دیگر از برندهای محبوب تولیدکننده گوشی موبایل و سایر لوازم دیجیتالی، سامسونگ است؛ این برند کره‌ای با تولید و طراحی محصولات بروز و پیشرفته توانسته، به جایگاه بسیار خوبی در بین سایر برندهای جهانی دست پیدا کند.

اگر جزو کسانی هستید که از گوشی سامسونگ استفاده می‌کنید و کابل شارژر موبایلتان دچار خرابی شده است؛ پیشنهاد می‌کنیم کابل اصلی سامسونگ را خریداری کنید؛ متاسفانه کابل وسیله‌ای است که به نسبت سایر لوازم جانبی بیشتر در معرض آسیب و خرابی قرار می‌گیرد که علت آن نیز کشیدگی سیم شارژر و گرم شدن آن است.

به طور قطع خرید و استفاده از کابل‌های بی‌کیفیت و غیراصل شما را دچار مشکلات بسیار زیادی می‌کند و هزینه‌ای که بابت تعمیر و یا تعویض آی سی شارژر و باتری موبایل برایتان ایجاد می‌کند به مراتب خیلی بیشتر از میزانی است که تصور می‌کنید؛ پس چه بهتر که در همان ابتدا از یک فروشگاه مطمئن خرید کنید.

اگر در رابطه با قیمت کابل شارژر اصلی سامسونگ نگران هستید، نگرانی شما بی‌مورد است؛ فروشگاه جی اس کالا جزو معدود فروشگاه‌هایی است که محصولات اورجینالی هم‌چون کابل شارژر سامسونگ را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

نکته: گفتنی است که بدانید تمامی کابل و شارژرهایی که در مرکز فروش جی اس کالا در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرد از ضمانت‌نامه معتبر برخوردار هستند.

اگر صادقانه بخواهیم بگوییم، تشخیص کابل و شارژر اصل از غیراصل کمی دشوار است و بیشتر از عهده افراد متخصص برمی‌آید؛ پس پیشنهاد می‌کنیم به صفحه محصولات جی اس کالا مراجعه کنید و مطابق با مدل گوشی خود محصولی که مدنظر دارید را خریداری کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا