هواوی

چرا هدفون هوآوی FreeBuds Studio می‌تواند انتخاب اول کاربران حرفه‌ای باشد

داشتن یک هدفون باکیفیت جزء نیازمندی‌های کاربران حرفه‌ای است. هوآوی با ارائه هدفون بی‌سیم HUAWEI FreeBuds Studio  با چندین نوآوری بزرگ، بازار را دگرگون کرده است و حالا شما هم می‌توانید گوشی‌هایتان را به موسیقی کلاس Hi-Fi بسپارید.

 

هوآوی جزء برندهای جدید در حوزه لوازم صوتی است اما توانسته به سرعت به یکی از برندهای مطرح و معتبر تبدیل شود. این کمپانی محصولات بسیار موفقی نظیر سری HUAWEI FreeBuds و FreeLace را در کارنامه دارد که توانسته‌اند فروش پرسرعتی را تجربه کنند. با این حال این کمپانی برای اولین بار یک هدفون از نوع پوشاننده گوش عرضه کرده است که HUAWEI FreeBuds Studio نام دارد. اما چه چیزی باعث می‌شود که شما هم یک هدفون HUAWEI FreeBuds Studio بخواهید؟

چرا هدفون هوآوی FreeBuds Studio می‌تواند انتخاب اول کاربران حرفه‌ای باشد

طراحی متفاوت

هدفونHUAWEI FreeBuds Studio  تعادل ایده‌آلی میان کارایی و راحتی ارائه می‌کند که پیش از این هرگز قابل تصور نبوده است. طراحان هواوی در طراحی هدفون بیسیم FreeBuds Studio دست به نوآوری زده‌اند و یک محصول کاملاً متفاوت عرضه کرده‌اند. فلسفه طراحی HUAWEI FreeBuds Studio به خلق یک هدفون با ظاهر منحصر به فرد انجامیده است که هرگز نمونه آن را ندیده‌اید. حتی دکمه خاموش-روشن، نشانگر LED و درگاه شارژ این هدفون از طراحی هوشمندانه‌ای بهره می‌برند که موجب زیبایی بی‌نظیر FreeBuds Studio شده است.

طراحی ساده اما بسیار جذاب هدفون بی‌سیم FreeBuds Studio از دستگاه گرامافون الهام گرفته شده است و قسمت بیرونی کاپ‌های رو گوشی از طراحی شبیه به فلز بهره می‌برند که باعث زیبایی دو چندان آنها شده است. برخلاف هدبندهای تخت و ساده‌ی هدفون‌های دیگر، فری بادز استودیو از یک طراحی جذاب با لبه‌های خمیده در بخش هدبند بهره می‌برد.

پس از هزاران بار تست فشار و آزمایش کردن مواد مختلف، در نهایت طراحان هواوی در بخش هدبند و بالش زیرین آن از چرم پروتئینی استفاده کردند که بسیار لطیف و کاملاً سازگار با پوست انسان است. همچنین این لایه امکان گردش هوا را به منظور جلوگیری از تعریق می‌دهد. به این ترتیب می‌توان هدفون بی‌سیم FreeBuds Studio  را ساعات طولانی استفاده کرد و از نهایت راحتی لذت برد.

طراحان هواوی توجه ویژه‌ای هم به اندازه گوش در افراد مختلف داشته‌اند. به همین منظور قطر داخلی کاپ‌های هدفون به گونه‌ای انتخاب شده که به خوبی گوش کاربر را پوشش دهد و حس راحتی کامل را به ارمغان بیاورد. کاپ‌های گوش از پارچه نایلونی ساخته شده‌اند که با وجود مسدود کردن نویز محیط، امکان گردش هوا را برای جلوگیری از تعریق و ایجاد بوی نامطبوع می‌دهد.

چرا هدفون هوآوی FreeBuds Studio می‌تواند انتخاب اول کاربران حرفه‌ای باشد

فوم داخلی کاپ‌ها نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا فشار را به طور یکنواخت پخش کنند و موجب ایجاد احساس ناخوشایند در کاربر نشوند.

همچنین میزان انعطاف پذیری هدبند فلزی این هدفون به طرز بسیار دقیقی انتخاب شده است تا ضمن نگه داشتن هدفون بر روی سر کاربر و جلوگیری از جابجایی یا افتادن آن، کمترین فشار را ایجاد کند و بتوان ساعت‌های متوالی از هدفون بیسیم FreeBuds Studio هواوی آزادانه استفاده کرد.

به جرأت می‌توان گفت در طراحی هدفون بیسیم فری بادز استودیو شاهد تیزبینی حیرت انگیز طراحان هواوی و توجه آنها به ریزترین جزئیات هستیم. ثمره این کار طراحی یک هدفون بسیار زیبا و در عین حال کاملاً راحت است که از استفاده کردن از آن خسته نمی‌شوید.

حذف هوشمند نویز محیط با ANC پویا

با وجود اینکه هدفون‌های متعددی با قابلیت حذف فعال نویز (ANC) یافت می‌شوند، اما این قابلیت آنها تنها در برخی محیط‌ها قابل استفاده است. برای نمونه هنگامی که از یک محیط شلوغ و پر سر و صدا وارد یک محیط ساکت می‌شوید، قابلیت ANC این هدفون‌ها موجب غیر طبیعی شدن صدای شما می‌شود.

چرا هدفون هوآوی FreeBuds Studio می‌تواند انتخاب اول کاربران حرفه‌ای باشد

هدفون HUAWEI FreeBuds Studio دارای سیستم حذف نویز پویا است و با بهره‌گیری از حس‌گر IMU داخلی و میکروفن‌های بیرونی، قادر است شدت نویز محیط را به دقت تشخیص دهد. با وجود این قابلیت، حذف نویز بر اساس شدت نویز محیط بر روی یکی از حالت‌هایUltra-Mode ،General Mode  و Cozy Mode قرار می‌گیرد. وجود این حالت‌ها باعث می‌شود ضمن حذف نویز مزاحم محیط، طبیعی بودن صدای شما حفظ شود.

همچنین هدفون HUAWEI FreeBuds Studio دارای سه حالت مختلف برای ANC است که با فشردن دکمه تعبیه شده بر روی گوشی چپ هدفون، می‌توان میان آنها سوییچ کرد. برای نمونه هنگامی که در حال پیاده روی در خیابان هستید، می‌توانید به حالت Awareness Mode سوییچ کنید تا بتوانید بوق خودروها را بشنوید و دچار حادثه نشوید.

اما هنگامی که باید با کسی صحبت کنید، کافی است به حالت Voice Mode بروید تا بدون نیاز به در آوردن هدفون، به خوبی صحبت‌های طرف مقابلتان را متوجه شوید. با حالت سوم شما می‌توانید در محیط‌هایی چون ایستگاه‌های مترو یا اتوبوس، اعلام‌های ایستگاه را به خوبی بشنوید.

صدای کلاس Hi-Fi با جزئیات باورنکردنی

بدیهی است یک هدفون خوب باید کیفیت صدای بالایی هم داشته باشد تا از موسیقی نهایت لذت را ببرید. در صورتی که جزء عاشقان موسیقی هستید، هدفون HUAWEI FreeBuds Studio شما را شگفت زده خواهد کرد.

در ساخت هدفون HUAWEI FreeBuds Studio از همان تراشه‌های پردازنده صدای کلاس Hi-Fi استفاده شده است که تنها در محصولات باکیفیت بالا و گران قیمت یافت می‌شوند. به‌کارگیری این تراشه باعث شده صدایFreeBuds Studio  بسیار دقیق و باکیفیت و به دور از هرگونه نویز باشد تا جزئیات موسیقی به خوبی حفظ شوند.

هدفون فری بادز استودیو هواوی از یک جفت درایور ۴۰ میلی متری با دیافراگم چهار لایه بهره می‌برد که قادر به ارائه پاسخ فرکانسی وسیع‌تر و حساسیت بیشتری است. ترکیب تراشه کلاس Hi-Fi با دیافراگم چهار لایه درایورهای FreeBuds Studio به ارائه پاسخ فرکانسی وسیع ۴ هرتز تا ۴۸ کیلوهرتز انجامیده است تا از جزئیات موسیقی نهایت لذت را ببرید.

از آنجایی که کُدک‌های صوتی رایج قادر نیستند موسیقی را با همان جزئیات اصلی از طریق ارتباط بی‌سیم منتقل کنند، هواوی کُدک اختصاصی L2HC را توسعه داده است. این کدک قادر است موسیقی را با نرخ تا 960 کیلوبیت در ثانیه منتقل کند تا هیچ جزئیاتی از دست نرود و از جزئیات غنی لذت ببرید.

چرا هدفون هوآوی FreeBuds Studio می‌تواند انتخاب اول کاربران حرفه‌ای باشد

ارتباط همزمان با دو دستگاه مختلف

ممکن است همه ما به طور هم زمان از بیش از یک دستگاه دیجیتال استفاده می‌کنیم، از همین رو HUAWEI FreeBuds Studio  از متصل شدن هم زمان به دو دستگاه پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید به طور هم زمان هدفون بیسیم فری بادز استودیو هواوی را به گوشی اندرویدی، تبلت iOS یا کامپیوتر ویندوزی خود متصل کنید و دیگر نیازی به سوییچ کردن دستی میان آنها نیست.

برای نمونه شما می‌توانید به طور هم زمان از طریق تبلت خود به موسیقی گوش بدهید اما تماس‌های دریافتی بر روی گوشی‌تان را هم دریافت کنید.

ارتباط بلوتوث 360 درجه بدون نقطه کور

برای اولین بار در صنعت هدفون‌های بی سیم،HUAWEI FreeBuds Studio  از یک آنتن دوتایی بهره می‌برد که قادر به پوشش بلوتوث 360 درجه است. این آنتن‌ها قادر هستند به طور هوشمند موانعی که موجب مسدود شدن سیگنال شده‌اند را شناسایی کنند و با سویبچ خودکار به آنتن دوم، ارتباط بی‌خللی را فراهم کنند. در وجود این قابلیت دیگر حتی در پر ازدحام ترین مکان‌ها هم ارتباط هدفون بیسیم شما با گوشی‌تان قطع نمی‌شود و تداخل سیگنال‌ها بی‌اثر می‌شود.

هواوی توانسته با نوآوری‌هایی که با هدفون HUAWEI FreeBuds Studio به بازار عرضه کرده است، ورود پرقدرتی در این حوزه داشته باشد و به سرعت به یک برند پرمدعا تبدیل شود. این محصول با داشتن طراحی عالی و بسیار راحت، کیفیت صدای فوق‌العاده، عملکرد بی‌نظیر در حذف نویز و قابلیت‌های دیگری چون ارتباط هوشمند، تعریف ما از هدفون‌های بی سیم را دگرگون کند.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا