سامسونگ

زمان رونمایی از گلکسی اس21 سامسونگ اعلام شد

قطار رونمایی‌های سامسونگ در سال 2021 به اولین ایستگاه خود رسید. گلکسی اس 21 در تاریخ 25 دی ماه معرفی می‌شود.

سامسونگ رسما از برگزاری رویداد Galaxy Unpacked برای معرفی نسل جدید گوشی‌های گلکسی اس21 در تاریخ 14 ژانویه (25 دی ماه) خبر داد. مراسمی‌که نسبت به رویداد معرفی گلکسی اس20، حدود یک ماه زودتر برگزار خواهد شد.

سامسونگ با انتشار تصویری در فضای مجازی که عبارت «Welcome to the Everyday Epic» در آن درج شده، اعلام کرد که این مراسم به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت سامسونگ آن را مشاهده کنند.

اگرچه تاکنون شنیده‌ها و اطلاعات نسبتا زیادی در خصوص مشخصات سری گلکسی اس21 منتشر شده، اما سامسونگ همواره در مراسم رونمایی از کهکشانی‌های جدید خود، اطلاعات و جزییاتی را رو می‌کند که علاقه‌مندان به این برند را غافلگیر می‌کند.

در بیانیه سامسونگ در خصوص این رویداد آمده است: در طی یک سال اخیرا و با توجه شرایط دورکاری و گذراندن زمان زیاد در خانه، گوشی‌های هوشمند جایگاهی بی‌بدیل را در زندگی انسان‌ها پیدا کرده‌اند. در این تغییر سریع به جهانی که گوشی‌های هوشمند در آن نقش مهمی‌را ایفا می‌کنند، به گوشی‌هایی نیاز خواهید داشت که بتوانند زندگی روزمره‌تان را به یک تجربه خارق‌العاده تبدیل کنند.

طبق اطلاعاتی که تاکنون به بیرون درز کرده، گلکسی اس21 به نمایشگری 6.2 اینچی، گلکسی اس 21 پلاس به نمایشگر 6.7 اینچی و گلکسی اس21 اولترا به نمایشگر 6.8 اینچی مجهز خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی‌ها از دوربینی پیشرفته‌تر با قابلیت ثبت عکس‌ها و ویدیوهایی با کیفیت بالاتر، بهره خواهند برد.

البته در طی ماه‌های اخیر، شنیده‌هایی مبنی بر تصمیم سامسونگ برای پایان دادن به خط تولید گلکسی نوت نیز به گوش می‌رسید. در این خبرها آمده بود که این شرکت قصد دارد تا گلکسی اس21 اولترا را به قلم S Pen مجهز کند.

با این حال، هنوز اطلاعات دقیقی در این خصوص در دست نیست و سامسونگ نیز واکنشی را در قبال این شایعات نشان نداده است. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که در 25 دی ماه چه اتفاقی خواهد افتاد.

سامسونگ برای 11 ژانویه (22 دی ماه) نیز مراسمی‌مجازی را تدارک دیده که احتمالا در این رویداد از نسل جدید تلویزیون‌ها و وسایل خانگی این شرکت رونمایی خواهد شد.

منبع
CNET

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا