اپلخودرو

دو مدیر اپل به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی شرکت «فراری»

به نظر می‌رسد که لوکا مائستری مدیر مالی و جانی آیو مدیر سابق طراحی اپل به عنوان نامزدهای احتمالی مدیرعاملی شرکت فراری (Ferrari) در نظر گرفته شده ‌اند.

رویترز با انتشار گزارشی در این رابطه نوشت به دنبال بازنشستگی ناگهانی لوئیس کامیلری مدیرعامل فراری، اکنون این پست خالی شده و مدیران این شرکت به دنبال جایگزینی برای وی هستند. کامیلری دلیل این استعفای ناگهانی خود را دلایل شخصی عنوان کرد و هیچ توضیحی را در این رابطه ارائه نکرد.

جان الکان، رئیس هیئت مدیره فراری به طور موقت و تا مشخص شدن مدیرعامل جدید، هدایت این شرکت را برعهده خواهد داشت. اگرچه رسانه‌های ایتالیایی از احتمال انتخاب ویتورو کولائو، مدیرعامل وودافون برای تصدی‌گری این سمت خبر داده‌اند، اما رویترز این شایعات را بی‌اساس خواند.

این خبرگزاری معتبر از این دو مدیر اپل به عنوان گزینه‌های احتمالی برای مدیرعاملی فراری یاد کرد و افزود که به زعم برخی برخی از منابع خبری ایتالیایی، جاناتان پاول آیو و لوکا مائستری به عنوان نامزدهای احتمالی این پست در نظر گرفته شده‌اند.

مائستری از سال 2014 به عنوان مدیر مالی با شرکت اپل همکاری دارد و پیش از آن نیز به عنوان نایب رئیس بخش مالی و کنترل شرکت در جمع اهالی کوپرتینو مشغول به فعالیت بوده است. جانی آیو اما در سال 2019 و بعد از 30 سال همکاری در سمت مدیر ارشد طراحی، اپل را طراحی کرد.

البته هنوز هیچ اطلاعاتی دقیقی در این رابطه در دست نیست و انتشار این خبر توسط رسانه‌های ایتالیایی و رویترز واکنشی را از سوی هیچ یک از دو شرکت فراری و اپل به دنبال نداشته است. اما اگر این شایعه به واقعیت تبدیل شود و یکی از این دو مدیر اپل، سکان هدایت فراری را در دست بگیرد، قطعا اتفاق جالبی در صنعت خودروسازی رقم خواهد خورد.

 

منبع
9to5mac

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا